Zeptejte se,
rádi Vám poradíme.
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Golf měl hned zpočátku těžký úkol – nastoupil totiž na scénu po ikoně VW Beetle. Navázat na takový úspěch byla pro automobilku Volkswagen obrovská výzva, kterou nakonec svěřila do rukou italského designéra Giorgia Giugiara. Ten Golf obdařil ostrými liniemi, motorem vpředu a také vsadil na pohon předních kol, což bylo v té době novátorské. Tato první podoba se už během dvou let zabydlela v milionu domácností a celkem se první generace za devět let vyrobilo 6,8 milionu kusů. Kromě známé hatchbackové varianty se vyráběl i kabriolet. Z povedeného designu Golfu vychází také sedan Jetta nebo pick-up Caddy.
VW Golf 1. generace s ostrými liniemi
Osmdesátá léta znamenala pro Golf průlom. Po úspěchu první generace si totiž do novinky našla cestu řada technických vymožeností. Mluvit můžeme například o posilovači řízení, ABS nebo systému 4×4 nazvaném Syncro. Zároveň se začaly postupně zakulacovat ostré linie, které Golfu původně dodávaly moderní rozměr. Možná právě proto se u nás druhé generaci přezdívalo „vajíčko”.
Třetí generace, která spatřila světlo světa v roce 1991, nebyla co do prodejů ani zdaleka tak úspěšná jako první dvě varianty. I ona se ale mohla pyšnit v té době revolučními novinkami, jako byly například boční airbagy. Na scénu se také po delší době vrátil kabriolet.
Bylo jasné, že čtvrtá generace musí přinést výraznější změny. Designér Harmut Warkuss ještě o něco více zaoblil karoserii a zaměřil se také na komfort řidiče i spolujezdců. Těm dopřál mnohem více prostoru, než nabízely první tři generace Golfu, a jako nádavek přihodil luxusnější materiály. Dalšími novinkami byly například pozinkovaná karoserie, hlavové airbagy, satelitní navigace, xenonové světlomety a také šestistupňová manuální převodovka.
Pátou generaci má na svědomí turecký designér Murat Günak, který přidal do verze Golf 5 posuvné panoramatické střešní okno. Automobilka se zaměřila na bezpečnost a zakotvila na celkovém počtu 8 airbagů. Vylepšovaly se také jízdní vlastnosti, kdy předchozím generacím Golfu bylo často vyčítáno chování v zatáčkách. Zvláště na zadních sedačkách bylo potřeba dodat jízdě na plynulosti.
Šestá generace přinesla spíše evoluci již známého designu. Ve Volkswagenu se opět řešily změny v interiéru a také nové bezpečnostní prvky. Jejich výčet je velkolepý – mezi novinkami zazářila například zadní kamera, startování tlačítkem, adaptivní tempomat, start–stop, pomocník při rozjezdech do kopce a další.
Sedmá generace dospěla k pořádnému zeštíhlení – díky novým technologiím dokázali ve Volkswagenu z Golfu „sundat” celých 100 kg, a tím také významně snížit spotřebu. Také se rozšířily asistenční funkce například o multikolizní brzdu nebo systém pro rozpoznávání překážek s nouzovým brzděním.
Volkswagen navazuje na tradici a jméno, které si Golf vybudoval, ale zároveň se nebojí dívat do budoucnosti. Zatím poslední osmá generace posunuje od prosince 2019 digitalizaci na novou úroveň. Golf je připojený k internetu, zvládne komunikovat s ostatními auty i dopravní infrastrukturou pomocí technologie Car2X, a dokonce nabízí možnost aktivovat některé funkce dodatečně. Došlo také na větší změny v designu, které umocňuje využití diodových světlometů.
VW Golf 8. generace s dynamickým designem
Od chvíle, kdy německá automobilka představila plány na devátou generaci ikonického vozidla, se strhla vášnivá diskuse. Půjde totiž o čistokrevný elektromobil a vypadá to, že dokonce i v oblíbených variantách Golf GTI a R. Vůz, který by měl sjet z výrobních linek v roce 2028, bude disponovat ultra rychlým nabíjením (z 10 % na 80 % za 12 minut), a dokonce také možností samořízení.
Volkswagen Golf si za padesát let vydobyl místo nejen na silnicích, ale i v srdcích řidičů po celém světě. Přestože se Golf neustále vyvíjí, zůstává věrný svým kořenům a poskytuje nezapomenutelný zážitek z jízdy. Pokud byste si ho chtěli vyzkoušet na vlastní kůži a přivítat tuto legendu ve svojí rodině, v AUTOCENTRU Jičín nabízíme ojeté vozy VW Golf v různých variantách za skvělé ceny.