Zeptejte se,
rádi Vám poradíme.
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Začalo to přibližně před 5 lety, kdy nás AUTOCENTRUM Jičín oslovilo ohledně natočení jednoho videa pro jejich sociální média. Už v průběhu tohoto projektu jsme s markeťačkou Ivetou začali přemýšlet o dalších možnostech spolupráce. Teď máme za sebou řadu úspěšných projektů a já mám velkou radost z toho, jak se naše spolupráce vyvinula.
Jako chlapovi je mi toto téma rozhodně blízké a baví mě. Dokonce to pro nás nebyl první projekt s tímto zaměřením. Automobily jsou lákavé téma, nebyl to ale jediný důvod, proč jsme o spolupráci s AUTOCENTREM Jičín stáli. To, co nás lákalo, bylo hlavně jejich nadšení a přístup k práci. Spojují profesionalitu s přátelským prostředím, a to je pro nás inspirující.
Vytváření konceptu videa je společný proces se skvělou markeťačkou Ivetou Nechánskou. Iveta má často jasnou představu o tom, jak by mělo výsledné video vypadat. Na mně je ta technická část a nabízím možnosti, které mi postprodukce při zpracování videa dovolí. Společně tak ladíme různé naše nápady pro dosažení toho správného efektu, který má dané video přinést.
Během natáčení se může stát, že musíme zaimprovizovat a trochu původní koncept upravit kvůli podmínkám natáčení nebo okolnostem, ale vždy se samozřejmě snažíme dodržet, aby výsledek byl v souladu s původním zadáním. A vzhledem ke skvělé spolupráci s Ivetou improvizace není při natáčení vůbec žádný problém.
Každý natáčecí den je pro nás dobrodružstvím, do kterého dáváme vše. Vzhledem k tomu, že se zaměřujeme na automobily, většina natáčení probíhá v exteriéru. Někdy ale rádi využijeme i zajímavé prostředí interiérů AUTOCENTRA.
Při natáčení se setkáváme se zajímavými a někdy až neuvěřitelnými lidmi. Je zajímavé sledovat proměnu zaměstnanců, kteří se v mžiku stávají skvělými herci. Jejich nadšení a šikovnost přináší videím skvělou atmosféru. A pak jsou tu i další příjemné momenty, kdy se před kamerou objeví známé osobnosti, jako jsou Ondřej Sokol, Alice Bendová nebo Roman Staša. To všechno dělá každý natáčecí den unikátním a nezapomenutelným.
Každý projekt je svým způsobem specifický a má svůj vlastní příběh, proto na každý rád vzpomínám. Nemohu zapomenout například na natáčení s Ondrou Sokolem u Jinolických rybníků, které probíhalo někdy na podzim. Venku byla opravdu zima a já jsem Ondrovi jen tak z legrace řekl, aby vlezl do vody, že uděláme první záběr. On, protože je profesionál, do té ledové vody opravdu vlezl a já už neměl odvahu mu říci, že jsem to původně myslel z legrace. Takže máme natočeného Ondru, jak se v zimě koupe v Jinolickém rybníku.
Z Jinolic jsme pokračovali k Ostružnu, kde jsem potřeboval natočit Ondru, jak jede s karavanem pod Alpami. Natočil jsem tedy silnici spojující Ostružno s Hlásnou Lhotou a v pozadí za Loretou jsem v postprodukci dodělal alpské štíty, čímž se vlastně Hlásná Lhota stala v tomto záběru alpskou vesničkou.
Jedním z klíčových prvků, na který si musíme dávat velký pozor, jsou odlesky a odrazy. Automobily jsou obvykle pečlivě vyleštěné, což znamená, že každý drobný odlesk nebo odraz může ovlivnit kvalitu videa. Pracujeme s různými technikami a pomůckami, abychom minimalizovali tyto efekty a zajistili co nejlepší vizuální prezentaci aut.
Dalším důležitým aspektem je zachycení detailů a designu vozidla. Snažíme se podat co nejvěrnější obraz o autě a zdůraznit jeho jedinečné prvky. Světlo, úhel záběru a kompozice hrají klíčovou roli při zachycení krásy každého automobilu.
Chceme jít neustále s dobou a zkoušet nové trendy ve zpracování videí i používaných technologiích. Na to, že jsme malé rodinné videostudio, disponujeme vlastní filmovou technikou – od různých typů kamer, sliderů až po gimbaly, zvukovou i světelnou techniku. A ano, dnes už je samozřejmostí i využití dronu, který je u nás v rukou našeho kvalifikovaného dronaře s příslušnými oprávněními.
To je těžké. Pokud se ale zamyslím, tak mě napadá, že jsem ještě nenatáčel vozy F1. A tyto speciály AUTOCENTRUM Jičín myslím ještě ve své nabídce nemá. Věřím ale, že jak se rozšiřují možnosti společnosti, tak se možná i brzy dočkám. Oni jsou schopni všeho. (smích)
Pro mě jako kameramana je každé auto, které jsem měl příležitost natáčet, zvláštní a jedinečné. Bez ohledu na to, zda se jedná o sportovní vozy, rodinná auta nebo auta do města, každé z nich má svůj unikátní výraz.
Z celkového portfolia aut, která jsme pro AUTOCENTRUM Jičín natáčeli, mě však osobně nejvíce oslovilo auto, které máme momentálně k dispozici, a to je Škoda Kodiaq 2.0 TDI. Toto velké auto není jen prostorné a ideální pro přepravu naší filmové techniky, ale také mě překvapilo svou úsporností. Nedávno jsem se s ním vydal na natáčení do Krkonoš a průměrná spotřeba 5 l/100 km během této jízdy pro mě byla úžasným překvapením.
Skvělé symbiózy mezi všemi zúčastněnými. Souhry, perfektní připravenosti, preciznosti.
Je úžasné spolupracovat s týmem lidí, kteří nejenom prodávají auta, ale také aktivně podporují místní komunitu. AUTOCENTRUM Jičín se zapojuje do různých společenských, sportovních a kulturních iniciativ v Jičíně a okolí, což je pro nás jako partnery opravdu inspirativní. Pro nás ta spolupráce není pouze obchodním vztahem, ale také partnerstvím, a dokonce už i přátelstvím.
A pak, tak jako u všech ostatních klientů, tak i tady je pro mě nejdůležitější spokojenost zákazníka s mojí prací. Pokud je spokojený klient, jsem spokojený i já.