Zeptejte se,
rádi Vám poradíme.
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Nová korporátní identita Škoda Auto spatřila světlo světa 3. dubna 2023. Za posledních 30 let se jedná o největší posun v prezentaci značky. K nejvýraznějším změnám v designu patří nové logo Škoda Auto a nové firemní barvy.
Nové logo Škoda Auto obsahuje nápis Škoda v podobě s integrovaným háčkem. „Háček pro nás byl výzvou, z globální perspektivy bývá pro většinu našich zákazníků matoucí. V nové podobě bude integrovaný a splyne se symetrií loga, zákazníci na domácím trhu a některých dalších ho přitom v nápisu rozpoznají,“ říká Martin Pavlík z marketingového týmu Škoda Auto. Proměnou prošel také symbol okřídleného šípu. Nově bude pouze v dvourozměrné podobě, aby se mohl jednoduše prezentovat v digitální komunikaci.
Změn se dočkaly rovněž barvy. Ačkoliv zelená barva je se značkou Škoda spojena už dlouhodobě, nyní na ni bude kladen ještě větší důraz, protože odkazuje na udržitelnost a elektromobilitu. Nové firemní odstíny značky Škoda jsou smaragdová a elektrická zelená.
Změny v identitě Škoda Auto jsou součástí strategie společnosti NEXT LEVEL ŠKODA Strategy 2030. Zaměřuje se na inovace, udržitelnost a digitalizaci. Značka chce být také víc mezinárodní. A jak se tyto cíle konkrétně projeví?
Škoda Auto plánuje zvýšit podíl elektromobilů v nabídce na 50–70 %, do roku 2030 se chystá představit tři nové čistě elektrické modely. Společnost bude klást důraz rovněž na online prodej, v roce 2025 by měl být přes internet prodaný každý pátý vůz. Během 7 let se značka Škoda chce dostat mezi 5 nejprodávanějších značek vozidel v EU.
Autorizovaní prodejci Škoda Auto, včetně AUTOCENTRA Jičín, musí přizpůsobit svoji komunikaci a vizuální prvky nové identitě firmy. To zatím zahrnuje úpravy loga a barev v online a offline komunikace, výměnu billboardů a tiskovin nebo změnu rádiových spotů.
„Do budoucna nás čeká změna opravdu všeho. V letošním roce se to promítne jak na celkové komunikaci, tak i například na eventových prvcích. Klienti nás nově najdou v tmavě zelených stanech. Vlajky už také ponesou primárně dvě zelené barvy, které nová korporátní identita zahrnuje. Klienti od nás na eventech mohou dostat nový moderní merchandise,“ vypočítává změny Iveta Nechánská, vedoucí marketingu AUTOCENTRA Jičín, a dodává: „V průběhu roku 2024 proběhne i určitá rekonstrukce salonů Škoda a Škoda Plus, kde vizuály se starým logem nahradí vše v novém provedení.“
Prozatím zákazníci AUTOCENTRA Jičín nepocítí žádné zásadní změny, už teď se ovšem mohou kochat novým provedením komunikace. „Na podzim letošního roku bychom se měli dočkat světové premiéry nového Kodiaqa a Superba. Tyto vozy by u nás v AUTOCENTRU měly být k dostání během příštího roku“, říká Iveta Nechanská. Nový model Škoda Superb 2023 a další nové vozy už nebudou mít na přídi tradiční okřídlený šíp. Nové logo Škoda Auto ve formě nápisu s integrovaným háčkem by se totiž mělo objevit na zádi i přídi aut. Další změny v designu vozidel automobilka ještě neprozradila, a tak se musíme nechat překvapit.