Zeptejte se,
rádi Vám poradíme.
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Jsme věkově hodně mladý, ale jinak personálně velmi stabilní tým. V AUTOCENTRU Jičín je minimální fluktuace – většina lidí k nám nastoupí a dlouhodobě tu zůstane. Postupně se zúčastňují různých školení a certifikačních zkoušek. Praxi a zkušenosti nasbírají během několika let. Podle mne je daleko lepší pracovat ve firmě se stabilním zázemím, jezdit na školení, sbírat zkušenosti od šikovných kolegů i z praxe než to zkoušet půl roku tady a potom rok jinde a za půl roku zase jinam. V tomto ohledu velmi oceňuji vedení, které k výběru nových zaměstnanců přistupuje opravdu otevřeně a neřeší tolik předchozí praxi jako zaujetí a nadšení uchazeče. Často přijímají i mladé lidi, třeba hned po škole – když je práce baví a je vidět jejich drive, chuť se učit a zároveň zapadnou do kolektivu. Vedení k tomu hned přistupuje jinak. Strategie hledání zaměstnanců podle mne skvěle funguje. Troufnu si říct, že 99 % zaměstnanců nechce odcházet a modlí se, aby odcházet nemuseli.
Výhody vidím zejména v podobných názorech a pohledech na život. Pohybujeme se ve věkovém rozmezí cca 25 až 50 let, takže jsme vždycky schopni se na všem domluvit a nechodíme do nějakých generačních střetů. Zároveň se vrháme do všeho s nadšením, včetně řady firemních akcí. Jsme tu takový snový tým a to je velká rarita.
Za nevýhodu považuji to, že je mezi námi hodně mladých dam, které mohou odejít na mateřskou ve stejnou dobu, což může způsobit jisté problémy.
Měl by být příjemný a empatický, chovat se vždy profesionálně a hlavně lidsky. Samozřejmě je důležité nenechat se zaskočit otázkami, umět na vše odpovědět a být ve střehu. Není důležité všechno vědět z hlavy, ale měli bychom si umět poradit. I když se na začátku spolupráce může zdát, že obchod nedopadne, a na prvních dvou schůzkách zákazník působí velmi přísně, nakonec si třeba i ten méně milý zákazník pořídí vůz a je se službami tak spokojen, že od něho dostaneme velmi kladné recenze.
Můžeme se setkat i s velmi nepříjemnými zákazníky typu „já jsem zákazník a vy se ze mě musíte zbláznit“. Rozhodně není zdravé se od takových zákazníků nechat rozhodit. Důležité je zachovat klid, nereagovat emotivně, nebýt startovací a rozmyslet si, než něco řekneme. Pokud je to v našich silách, měli bychom se snažit zákazníkovi maximálně vyjít vstříc a naladit se na jeho notu.
Hned na začátku řešíme potřeby a požadavky zákazníka. Mnohdy mu nabídneme úplně jiný vůz, než pro jaký si přišel. Vyslechneme si jeho požadavky a ukážeme mu více modelů a možností. Děláme podrobnou analýzu, která řadu možností selektuje. Každý vůz má jinou motorizaci, převodovku a spoustu dalších věcí a jsem přesvědčená o tom, že v tomto ohledu umíme zákazníkům nabídnout to pravé ořechové, jelikož mají možnost se do vozů posadit, ,,osahat si ho’’ a zároveň se s nimi i svézt.
Nestavíme jen na prodeji vozů, ale dáváme klientům řadu přidaných hodnot už na začátku. Řešíme s klienty možnosti servisních služeb, nabízíme příslušenství k vozidlu, pojištění, přihlášení, prostě vše na míru tak, aby měl klient co nejméně následných úkonů a aby mu byl obchod pohodlný a příjemný. Samozřejmě s nimi udržujeme neustálý kontakt a po opuštění našeho salonu i kontakt následný, vždy se na nás mohou obracet s dotazy. Když pak potřebuje někdo z jejich rodiny nebo kamarádů nový vůz, hned si na nás vzpomenou a doporučí nás, což je přesně to, na čem si zakládáme.
Opravdu hodně, tipla bych, že to budou desítky. Beru to samozřejmě napříč roky a modelovými roky. Půjčuji si vozy, které nově vyjdou, a jezdím s nimi, abych se seznámila s různými změnami. Vezmu si nový vůz na víkend nebo na dovolenou, abych pak mohla zákazníkům erudovaně a z vlastní zkušenosti prezentovat změny a novinky.
Můj nejoblíbenější model je KAROQ – působí na mě velmi bezpečně, celkově v něm mám největší pocit jistoty, dobře se mi v něm sedí, výborně se mi řídí, není pro ženu tak extrémně velký a i na menším městě se s ním rozumně parkuje. Přiznám se, že to byl od začátku můj favorit.
Retailoví i fleetoví* zákazníci si rádi berou OCTAVIE. Vždycky byly a budou oblíbené, a to platí i desítky let zpátky. Oblíbeným menším modelem, který je zajímavý do firem například pro obchodníky, je model FABIA. Naši dlouholetí zákazníci se pro ně pravidelně vracejí. Pro vyšší management je populární model SUPERB.
Z trendy modelů bych určitě jmenovala zhruba tři roky starý KAMIQ. Je cenově dostupný pro běžné zákazníky, splňuje vysoké požadavky na pohodlí a komfort. Zákazníci oceňují, že je o něco vyšší, což jim zpříjemňuje vystupování a nastupování. Řada z nich totiž myslí i na budoucnost, kdy budou s postupujícím věkem už méně pohybliví a takové vlastnosti vozu opravdu ocení.
* fleetoví zákazníci odebírají dva a více vozů např. do firem
Určitě ano, zmínila bych několik modelů KODIAQ s nejnovějšími technologiemi, super výkonem a dostatkem prostoru. Takové designovky pro fajnšmekry, kteří chtějí nadupaný vůz. Je velmi příjemné se modelem KODIAQ svézt, podívat se na to, co všechno Škodovka dělá. Moderní technologie, digitální budíky, asistenční prvky, chytrá navigace, panoramatická okna a další. Považuji za zajímavé podívat se a vyzkoušet si vozidlo s celkově hodně vysoko postavenou výbavou, obhlédnout všechny možnosti, namlsat se, a pak hledat možnou alternativu vzhledem k finanční stránce zákazníka.
Ing. Ester Králová se v AUTOCENTRU Jičín zabývá prodejem nových vozů. S přestávkou na mateřskou dovolenou je ACJC věrná už od roku 2015. Nejraději jezdí v KAROQU, ale svým zákazníkům prodá přesně to, co potřebují. Ve volném čase se věnuje svému synovi, rodině a tráví čas se svými kamarádkami. Zálibu má v běhání a procházkách, na které chodí téměř denně.