

Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
![]()
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
![]()
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
![]()
![]()
![]()
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
![]()
![]()
![]()
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz


Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
![]()
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
![]()
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
![]()
![]()
![]()
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
![]()
![]()
![]()
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz


Založení automobilky mají na svědomí Václav Laurin a Václav Klement. Mechanik a knihkupec se vrhli na výrobu jízdních kol pod značkou Laurin & Klement v roce 1895. O čtyři roky později rozšířili výrobu o motocykly Slavia a v roce 1905 představili první automobil.
Během první světové války se podnik zapojil do válečné výroby. Po válce se nabídka rozšířila o nákladní vozy a letecké motory. V roce 1925 se firma spojila se strojírenským koncernem Škoda. Od té doby se nové automobily prodávají pod značkou Škoda.

Historie Škoda Motosportu: Laurin & Klement Slavia B
Pojďme se ještě podrobněji podívat na první automobil z roku 1905, tehdy ještě pod značkou Laurin & Klement. Jednalo se o dvoumístné vozidlo s názvem Voiturette A. Původně francouzský výraz voiturette označoval kategorii aut s nižší váhou, doslova vozíky. Automobil vážil necelých 500 kg.
L&K Voiturette A měla pod kapotou dvouválec o výkonu 7 koní a dosahovala rychlosti až 40 km/h. V roce 1906 byl vůz schválen do provozu a ihned si našel zákazníky. Oslovil zejména vysokou kvalitou dílenského zpracování, elegantním designem i dobrým poměrem cena/výkon – základní provedení stálo 3 600 korun. Do roku 1907 bylo vyrobeno minimálně 44 kusů.

L&K Voiturette A
Od začátku své existence automobilka Škoda slavila úspěchy také ve výrobě závodních speciálů. Tím nejslavnějším byla Škoda 130 RS, která se poprvé ukázala na závodních tratích v roce 1975 a vysloužila si přezdívku „Porsche východu“. Pohon závoďáku zajišťoval 1,3litrový motor s výkonem 140 koní, maximální rychlost dosahovala až 220 km/h. Motor byl uložený až za zadní nápravou, stejně jako u modelů Porsche.
Škoda 130 RS sbírala úspěchy na okruhu i v rallye. Největším úspěchem bylo celkové vítězství na Mistrovství Evropy cestovních vozů v roce 1981. Na Rallye Monte Carlo v roce 1977 vůz obsadil první dvě místa, na domácí Barum rallye v roce 1980 dokonce prvních pět míst.

Škoda 130 RS
Závoďák ze 70. let ale zdaleka nedosáhl na nejrychlejší škodovku všech dob. Jedná se o speciálně upravenou verzi Octavie RS s výkonem 550 koní. Původní motor z Octavie RS (2,0 TFSI) byl upraven o turbodmychadlo Garett, mezichladič a další komponenty. V roce 2011 auto testovali na solných pláních Bonneville v Utahu s cílem dosáhnout rychlosti 200 mil za hodinu, tedy asi 322 km/h.
Při šestém pokusu se podařilo dosáhnout rychlosti 325 km/h a při sedmém dokonce 365 km/h. Octavia se tak stala nejrychlejším sériově vyráběným automobilem s dvoulitrovým turbomotorem a zároveň nejrychlejším vozem automobilky Škoda.

Nejrychlejším vozem automobilky z Mladé Boleslavi se stala Octavia
Octavia si může připsat ještě další nej, a to v podobě nejprodávanějšího vozu značky Škoda. Za 27 let se vyrobilo 7,2 milionu kusů. První generace byla představena v roce 1996 a od začátku nadchla odbornou i laickou veřejnost. Oblibu si získala hlavně verze kombi s luxusním zavazadlovým prostorem 548 litrů.
Další generace byly představeny v letech 2004, 2012 a 2019. S každou z nich se zvětšil objem zavazadelníku u kombíku, až dosáhl současných 640 litrů. Auto Škoda Octavia 4. generace se vyrábí také v elektrifikované podobě jako mild hybrid a plug-in hybrid.

Model Octavia
Hlavní roli dostal vůz Škoda v hororu Upír z Feratu z roku 1981. Jednalo se o vůz Škoda 110 Super Sport, který pro filmové účely upravil Theodor Pištěk. Model si od té doby vysloužil přezdívku Ferat. Stejné auto si zahrálo také ve filmu Velká filmová loupež a v původní verzi filmu Zítra vstanu a opařím se čajem. Další výraznější roli sehrála Škoda Octavia RS ve sci-fi filmu Bod obnovy z roku 2023, kde s ním jezdí hlavní hrdinka agentka Em.

Filmová Škoda zvaná Ferat
Nejdražší auto z dílny Škoda je závodní speciál Fabia RS Rally2, kterou byste pořídili asi za desetinásobek ceny běžné Fabie. Má pohon všech čtyř kol a čtyřválcový motor o objemu 1,6 litru s výkonem 291 koní.

Nejdražším modelem značky Škoda je soutěžní speciál Škoda Fabia RS Rally2
V sériově vyráběných modelech představuje Fabia aktuálně nejlevnější auto v nabídce Škoda. Pořídíte ji od 369 900 Kč. I to je na vás moc? Tak si můžete pořídit škodovku za pár stovek jako sběratelský model, e-shop Škoda má v nabídce moderní autíčka i veterány. Nebo se podívejte na nabídku ojetých vozů Škoda.