Zeptejte se,
rádi Vám poradíme.
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Do AUTOCENTRA Jičín jsem nastoupila v listopadu 2018 na pozici druhého markeťáka. Kolegyně Kamila, se kterou jsme si marketingové povinnosti dělily, pár měsíců nato odešla na mateřskou dovolenou, a tak jsem marketing převzala kompletně. Sociální sítě byly tou dobou už jeden ze základních komunikačních kanálů marketingu, ale třeba Instagram AUTOCENTRA Jičín zatím vůbec neexistoval. Na Facebooku jsme sice profil měli, ale rozhodli jsme se ho více plnit zajímavým obsahem. Začali jsme třeba točit různé druhy videí s profesionálním kameramanem Pavlem a perfektní fotky nám zajišťuje šikovný fotograf Kuba. Časem nám přibyly další sítě jako Tik Tok, Youtube nebo třeba LinkedIn.
Ano, krátce nato, co jsem nastoupila, se nám povedlo získat Ondřeje Sokola jako tvář našeho dealerství, a začali jsme tak asi tříletou spolupráci, kdy vznikla spousta krásných videí i reklam. Vloni ale spolupráce skončila a Ondřej se k nám rád vrací už jen jako spokojený zákazník. Nyní je naší tváří už třetím rokem kuchař Roman Staša, který nám tvoří nejen videa, ale i další content jako influencer na Instagramu. Roman jezdí na své vaření BEZ ADRESY s Kodiaqem. Máme také půjčovnu karavanů, kde nám svou tvář pro propagaci propůjčila herečka Alice Bendová.
Za dobu mého působení jsme redesign provedli dokonce dvakrát. Na začátku byly webovky designově zastaralé, tak jsme se už při mém nástupním pohovoru s budoucími kolegy bavili, že je potřeba je zmodernizovat. Nový web byl krátce nato spuštěn. V roce 2019 jsme se rozhodli pustit do placených reklam na Googlu a Seznamu, což tehdy patřilo k takovému „marketingovému minimu“. No a to nám ukázalo, že nový web bohužel moc nevyhovuje. Proto jsme se vrhli na další modernizaci a uzavřeli smlouvu se společností Semtix. Ta pro nás vytvořila nový web, který dává smysl marketingově podporovat.
Věnujeme se primárně online marketingu, ale protože jsou naši klienti z různých míst Česka a různých věkových kategorií, udržujeme kompletní marketingový mix. Reklamu na AUTOCENTRUM Jičín tak najdete i v novinách či v rádiu. A samozřejmě se také velmi rádi připojujeme „offline“ k místním akcím. Na mnoha z nich auta jen vystavujeme, ale například na Jičínském Food Festivalu děláme pro klienty velké testovací jízdy Škoda s našimi předváděcími vozy. To je pro nás jeden z nejnáročnějších dní v roce, kdy uděláme přes 100 testovacích jízd v jeden den.
V covidu se veškerý prodej přesunul primárně do online prostředí. Náš web jsme se snažili přizpůsobit tak, aby prodej mohl fungovat i nadále. Byla zde vždy aktuální nabídka vozů a naši budoucí klienti o nich měli dostupné veškeré informace. Důvodem bylo třeba to, že v době lockdownu nebylo možné si auto osobně prohlédnout. Provoz našeho autorizovaného servisu byl také velmi omezený. I přesto prodej skvěle fungoval.
V době covidu jsme s kolegy natočili takové vtipné video, které tou dobou letělo světem – Jerusalema dance challenge. Byla to velká sranda a na našem Youtube je to nejúspěšnější video ze všech. 😊
Rozhodně to není už jen „vizitka“ se základními údaji. V nabídce zákazníci najdou nové i ojeté vozy značek Škoda, Audi, Volkswagen a SEAT. Nabízíme také vozy na operativní leasing s kompletní kalkulací. Všechny vozy máme skladem. Jsou zde i kompletní informace k servisu, kam se můžete online objednat. Poptávku můžete zaslat i na čištění vozu.
V loňském roce jsme pořídili perfektní fotobox, kde všechny skladové vozy fotíme, a zákazníci tak mají k dispozici precizní a detailní náhled. Vůz si můžete prohlédnout také formou videa s 360stupňovou prohlídkou. U každého vozu je poptávkový formulář, který zákazník vyplní a naši prodejci se mu obratem ozvou.
Na našem blogu se pak čtenáři dozvědí novinky, zajímavosti, tipy a triky, které se mohou hodit. Blog vytváříme nejen proto, abychom zákazníkům předali informace, ale i proto, aby nás jednoduše ve vyhledávačích lépe našli.
Nejzajímavější akcí jsou určitě již zmíněné testovací jízdy při Jičínském Food Festivalu. Každý rok je zde k dispozici asi šest předváděcích vozů, které si klienti mohou prohlédnout a vyzkoušet. Poslední roky je nejoblíbenější samozřejmě Škoda Enyaq iV v obou verzích.
Pravidelně se ale připojujeme i k dalším akcím od Jičín žije až po festival Jičín – město pohádky. Dále nás najdete třeba na golfových turnajích Grabmasters nebo G-Open na Grabštejně.
V letošním roce podporujeme místní hokejový klub HC Jičín, který od nás dostal k užívání automobil Škoda Fabia. Hokej a značka Škoda k sobě prostě patří. A ani letos jsme nezapomněli na stacionář pro osoby s handicapem Apropo. Zaměstnanci Apropa jezdí již třetím rokem v našem vozidle Škoda Fabia.
Náš marketing a marketing Škoda Auto se plně prolínají. Musíme reagovat na nabídku v daném roce, nové modely, servisní akce atd. Musíme také splnit určité marketingové povinnosti, které ke Škoda Auto máme, a samozřejmě je i dostatečně a včas vyhodnocovat.
Třeba loni proběhla změna korporátní identity značky Škoda, což s sebou neslo spoustu změn i u nás.
Určitě můžu s čistým svědomím říct, že si zakládáme na našich precizních službách. Především máme vstřícný, individuální a profesionální přístup k zákazníkům, ať už se jedná o fyzické osoby či firmy. Snažíme se vždy vyhovět a pomoci s výběrem či poradit. Zákazníci také oceňují rychlou reakci na poptávku či objednávku. Vím, že kolikrát kolegové předávají vozy třeba i na Štědrý den. A to je právě to, co nám dělá dobré jméno a spokojené zákazníky. O tom svědčí i pozitivní recenze od našich klientů. 😊
Naší velkou výhodou je také široká nabídka vozidel skladem. Zákazníci si tak mohou vybírat z několika možností a nemusí čekat na výrobu svého vozu. Čekací doby totiž nejsou zrovna krátké.
Snažíme se držet krok s dobou a stále se někam posouvat. V marketingu určitě není dobré zůstat na jednom místě. Doba jde pořád vpřed, a to jak ve způsobu propagace, tak třeba v chytrých technologiích. Proto je nutné pružně reagovat. Každý rok máme nastavené marketingové i obchodní cíle, které postupně plníme. Věřím, že se nám i ty letošní cíle podaří splnit a posuneme se zase o kousek dál. Chystáme samozřejmě i nějaké novinky, ale víc neprozradím. Nechte se překvapit. 🙂