Zeptejte se,
rádi Vám poradíme.
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Stejně jako Škoda Superb, i model Octavia měl předchůdce v dávné minulosti automobilky. Vůbec první Škoda Octavia byla vyrobena v roce 1959. Jednalo se o osmý model automobilky Škoda uvedený po 2. světové válce. Právě z pořadí v portfoliu značky vznikl název Octavia – z latinského slova „octo“, tedy osm. Od uvedení prvního prototypu si Octavia zakládala na štědrém zavazadlovém prostoru – do verze kombi se vešlo 690 až 1 050 litrů nákladu. Celkem bylo vyrobeno asi 400 tisíc kusů ve variantě sedan a kombi.
Sériová výroba moderní Octavie začala v září 1996. Jednalo se o první model, který kompletně vznikal pod křídly koncernu Volkswagen. To se odrazilo v použití nejmodernějších technologií – podvozková platforma, motory i převodovky vycházely z koncernových sourozenců VW Golf a Audi A3.
Odbornou i laickou veřejnost si Škoda Octavia definitivně získala po představení karosářské verze kombi. Upoutal zejména obří zavazadlový prostor, Škoda Octavia Combi pojala 548 až 1 512 litrů nákladu. Obrovský zájem vedl dokonce ke spuštění nové linky na montáž Octavia Combi v závodě Vrchlabí jen půl roku od uvedení na trh. Poslední „jedničková“ Octavia sjela z linky v roce 2010. Celkem se vyrobilo téměř milion liftbacků a půl milionu kombíků.
V roce 2004 byla představena Škoda Octavia 2. generace. Oproti předchozí generaci nabídla modernější technologie, robustnější karoserii a ještě větší zavazadlový prostor. Ve verzi Škoda Octavia Combi dosáhl objem zavazadelníku 580 litrů a 1 620 litrů při sklopených sedačkách. Benzinové motory měly nově přímé vstřikování paliva a převodovky se začaly dodávat v šestistupňové variantě, včetně automatické. Celkem se vyrobilo na 2,5 milionu Škody Octavia 2. generace.
Další generace Škody Octavia se představila v roce 2012. Ani tentokrát si automobilka nenechala ujít příležitost k ohromení zavazadlovým prostorem, základní objem zavazadelníku u liftbacku činil 590 litrů, u kombi dokonce 610 litrů. O pět let později Škoda uvedla facelift s inovativními dělenými světlomety s LED technologií. Zároveň se zvětšil rozchod zadních kol, což vylepšilo jízdní vlastnosti vozu. Octavie 3. generace bylo vyrobeno 2,6 milionu kusů.
Zatím poslední generace Škoda Octavia měla premiéru v roce 2019. A nebyla by to Octavia, kdyby v nové verzi nepřidala ještě pár litrů zavazadlového prostoru navíc. Škoda Octavia Combi 4. generace disponuje zavazadelníkem o objemu 640 litrů. Vůbec poprvé je k dostání v elektrifikované variantě mild hybrid a plug-in hybrid, ale také s CNG pohonem. Nejvyšší výkon nabízí Škoda Octavia RS s benzinovým motorem 2.0 TSI o výkonu 180 kW (245 koní).
Přestože v posledních letech vzrostla obliba SUV, Škoda Octavia se stále drží na předních příčkách nejprodávanějších vozů. V AUTOCENTRU Jičín tvoří 20 % prodejů nových vozů, z toho 95 % představuje varianta Octavia Combi. Prodej ojetých vozů Škoda Octavia se na našem prodeji Škoda Plus podílí asi 10 %.
Škoda Octavia vyniká skvělým poměrem cena/velikost vozidla, nabízí největší zavazadlový prostor ve své třídě a potěší i nízká spotřeba ve srovnání s vozy typu SUV. Díky reprezentativnímu designu se výborně hodí také jako fleetové vozidlo.