Zeptejte se,
rádi Vám poradíme.
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Je přirozené, že auto nese známky běžného používání – měly by ale odpovídat jeho stáří a počtu najetých kilometrů. Pokud je vozidlo více opotřebované, budou vám naúčtovány náklady na opravu.
Při sjednání smlouvy o operativním leasingu dostanete odkaz na stažení manuálu, kde najdete podrobně definovaná (ne)akceptovatelná poškození, a to včetně fotografií. Abyste získali alespoň rychlou představu, připravili jsme pro vás tento dvoudílný článek. Nejdříve se podíváme na poškození exteriéru, ve 2. díle si přečtete o poškození interiéru.
Náš tip: Není vždy snadné odhadnout, jaké poškození ještě projde a jaké už dostanete k náhradě. Proto si ještě před termínem vrácení můžete objednat preventivní kontrolu technikem. Ten vás upozorní na opravy, které byste měli provést ještě před ukončením leasingu.
Akceptovatelná drobná poškození
Na laku nesmí být žádné dlouhé a hluboké rýhy, přípustné jsou pouze rozleštitelné oděrky. Za neakceptovatelné se považuje také poškození laku na hranách karoserie. Po sundání polepů vozidla nezapomeňte důkladně odstranit veškeré zbytky lepidla.
Neakceptovatelná poškození
Nezapomeňte zkontrolovat také prahy a těsnění. Na laku za blatníky se ujistěte, že nedošlo ke znečištění asfaltem.
Na náraznících jsou povoleny pouze povrchové rýhy ve vrchní vrstvě laku, které lze odstranit přeleštěním. Nárazník nesmí mít dlouhé a hluboké vrypy ani více drobných poškození na jednom dílu.
Náš tip: K operativnímu leasingu máte automaticky sjednané havarijní pojištění, tak se ho nebojte využít k opravám karoserie. Myslete ovšem na to, že veškeré opravy musí být dokončeny před vrácením vozu.
Kryty kol mohou nést známky běžného opotřebení, například poškrábání od odletujících kamínků. Pokud je ale odřete najetím na obrubník, budete muset zakoupit nové poklice, a to originální ke konkrétnímu vozidlu. Auto musíte vrátit včetně rezervního kola nebo kompletní sady na opravu pneumatik.
Pneumatiky musí splňovat zákonem stanovenou hloubku dezénu, jinak vozidlo není technicky způsobilé k provozu. Jakékoli viditelné poškození pneumatik je nutné řešit jejich výměnou.
V čelním skle může být prasklina opravená v souladu s pravidly pro způsobilost vozidla v provozu. Ostatní skla nesmí být prasklá ani poškrábaná. Před vrácením vozu nezapomeňte vyměnit všechny nefunkční žárovky.
Spodní část vozu může mít pouze drobné oděrky od odletujících kamínků. Auto nesmí vykazovat žádné známky poškození motoru, převodovky ani spojky.
Teď už máte hrubou představu, na jaká poškození exteriéru si dát pozor při vrácení auta na operák. Ve 2. díle se dočtete, jak vypadá nepřípustné poškození interiéru.