Zeptejte se,
rádi Vám poradíme.
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Stejně jako u exteriéru platí, že opotřebení interiéru auta na leasing by mělo odpovídat stáří vozidla a počtu najetých kilometrů. Pokud budou nutné opravy poničených částí nebo mokré čištění, leasingová společnost vám dodatečné náklady vyčíslí.
Detailní informace o (ne)akceptovatelném poškození najdete v manuálu – odkaz k jeho stažení obdržíte při sjednání operativního leasingu.
Náš tip: Chcete mít jistotu, že interiér bude v perfektním stavu? Nechte auto před vrácením profesionálně vyčistit. Odborníci znají správné postupy a pomohou vám předejít případným problémům. Profesionální čištění vám ušetří spoustu starostí i času.
Sedadla mohou nést běžné známky používání, ale materiál musí zůstat celistvý, bez děr a prasklin. Nezapomeňte důkladně vysát zvířecí chlupy – ty patří mezi časté prohřešky při vrácení vozidla. Za nepřípustné se považuje také jakékoli znečištění, které nelze odstranit běžným čištěním interiéru, ale je na něj potřeba tepování.
Polstrování interiéru by mělo nést pouze běžné známky používání – například malé oděrky nebo drobné změny zabarvení na kobercích. Neprojdou ale větší změny barvy, které vzniknou například v důsledku působení chemikálií. Z čalounění nesmí být vytržené nitě.
Při nakládání a vykládání nákladu samozřejmě vzniknou malé oděrky, ale přípustné jsou pouze povrchové škrábance. Nesmí dojít k deformaci plastů či polstrování ani k hlubokým vrypům. Roleta v zavazadlovém prostoru musí být nepoškozená a plně funkční.
Akceptovatelný je jeden otvor do 2,5 cm na montáž dodatečného vybavení, který je zaslepen. V interiéru nesmí zůstat žádné stopy po chemikáliích ani lepidlech, které držely handsfree nebo navigaci na palubní desce. V interiéru samozřejmě nesmí chybět nic, co bylo jeho součástí při předání vozu.
Auto nesmí být cítit cigaretovým kouřem ani domácími mazlíčky. Pokud technik zjistí nestandardní pachy, budete muset zaplatit kompletní čištění interiéru a dezinfekci klimatizace.
Při předání vozidla musíte vrátit veškeré příslušenství, které bylo součástí leasingové smlouvy, například:
Auto musíte předat včetně všech klíčů k vozidlu a karty s kódem. Nesmí chybět ani servisní kniha a další dokumentace vozidla. Ve voze musí být kompletní povinná výbava – pokud jste některé díly použili (např. žárovky), je nutné je doplnit.
Teď už víte, na co se zaměřit při kontrole interiéru před vrácením vozu na operativní leasing. V 1. díle se dočtete, na co si dát pozor u exteriéru vozidla.