Zeptejte se,
rádi Vám poradíme.
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
P. Fól: V loňském roce bohužel tak nějak pokračovala situace z roku 2021. V ČR ale i jinde na světě byl nedostatek aut i komponentů. Samozřejmě tím, že hned po pandemii se objevil další problém – válka na Ukrajině, dostal se i automobilový průmysl do jisté krize. V podstatě mohu říct, že díky naší dlouhodobé strategii, držet různé typy vozidel skladem, jsme měli zákazníkům co nabídnout. Prodej se posunul v podstatě do celého Česka. Loňský rok jsme tak přestáli velmi dobře.
Jednatel společnosti Pavel Fól
J. Richter: Válka na Ukrajině samozřejmě ochromila celou Evropu – politicky, ekonomicky a hlavně lidsky. Hledali jsme především konkrétní projekty, jak můžeme pomoci. Posílali jsme finanční a materiální pomoc, půjčili jsme auto pro převoz zásob a lidí.
P. Fól: Předali jsme finanční podporu i konkrétním Ukrajincům a jejich rodinám, se kterými nějak spolupracujeme. Dokonce i naši kolegové se pomoci sami chopili a uspořádali firemní sbírku.
J. Richter: Zájem byl o obojí, ale s novými vozy byl problém. Průměrně se na výrobu nového vozu dnes čeká přes rok. Ale tím, jak je situace nestálá, může to být 3 měsíce, anebo pokud se čekalo na nějaký komponent, tak klidně i 18 měsíců. To dělalo samozřejmě velké problémy především firemním zákazníkům, protože nemohli výměnu vozů plánovat. Pokud to bylo dříve, stávalo se, že neměli v tu chvíli volné prostředky, nebo si nemohli vozy dát hned do odpisů. Pokud čekali déle, přejížděly se kilometry, končily operativní leasingy atd.
P. Fól: Velmi nám tedy pomohlo, že máme více jak 400 vozidel skladem. Pak zákazníci mnohdy třeba slevili ze svých nároků, ale věděli, že s novým vozem obratem odjedou. Ostatní dealeři touto strategií nešli, očekávali totiž vysokou inflaci a nechtěli mít auta na skladě, aby se jejich hodnota nesnižovala. My jsme ale vsadili na tuto kartu, a troufám si říct, že dobře.
Skladové vozy pomohly společnosti ustát rok 2022
P. Fól: Půjčovna karavanů fungovala druhým rokem. Ten první byl takový oťukávací. Vzhledem k pandemii byla spousta klientů odkázaná jezdit po vlastní ose, proto jsme nakoupili pár obytných vozů a nabídli jim to jako doprovodnou službu. Není to tedy náš hlavní byznys a asi ani nebude. Navázali jsme nějaké nové spolupráce a kdo ví, možná nám to přinese i nové klienty.
J. Richter: Vloni jsme si dali za cíl, že chceme spíše přispívat tam, kde v tom opravdu vidíme smysl. Museli jsme tedy spolupráce trochu přehodnotit, abychom mohli podpořit některé věci více. I nadále chceme finančně i materiálně podporovat místní akce a spolky. Například jsme neziskovce Apropo nově zapůjčili auto.
P. Fól: Každým rokem se účastníme Jičínského Food festivalu, který považujeme za stěžejní akci. Vloni jsme nabízeli testovací jízdu s ENYAQ COUPÉ RS iV a zájem byl obrovský.
AUTOCENTRUM Jičín se pravidelně účastní Jičínského Food festivalu, kde nabízí testovací jízdy nejnovějšími vozy
P. Fól: Ano, rozrůstá. U nás je fluktuace zaměstnanců v podstatě jen díky mateřským… 🙂 Obecně, co se týče zaměstnanců, jsme velmi rádi, že se jim u nás líbí a táhneme za jeden provaz. Neustále se rozrůstáme, proto bychom rádi nabrali další 3-4 mechaniky. Zakázek máme hodně, ale nestíháme. Pak musíme bohužel zákazníky odmítat s delší čekací dobou.
J. Richter: Snažíme se aktivně nové zaměstnance hledat. Nabízíme různé benefity, náborový příspěvek, máme nejmodernější vybavení. Ale zdá se, že lidi nejsou. Vzali bychom klidně i cizince. Hledáme už i na školách, studenty bereme na praxi, aby si měli možnost už při škole všechno osahat a seznámit se se zkušenými kolegy. Nabízíme praxe ve všech oborech (automechanik, autolakýrník, autotronik atd.). Letos jsme se například už se dvěma šikovnými učni domluvili a držíme jim místo. Bohužel, podpora řemesel ze strany státu je téměř nulová a ani učni nejsou.
Tým ACJC na akci Jičínský Food Festival
J. Richter: Rádi bychom ji motoristům nabídli, ale bohužel, narážíme na samé problémy. Především s infrastrukturou, protože potřebujeme určitou kapacitu. Ta ale bohužel na Hradecké ulici není dostatečná. Přemýšleli jsme i nad vlastní fotovoltaikou, kvůli úspoře na provozu, ale to je v tuto chvíli také u ledu. Především z pohledu návratnosti – současných cen panelů i drahých úvěrů. Úspora by tam nebyla.
Jednatel společnosti Jaroslav Richter
J. Richter: Vzhledem k tomu, že jsme prodej přesunuli hodně na internet, pořídili jsme si moderní fotobox, kde budeme auta fotit ve vysoké kvalitě. Dostanou se tak do prodeje mnohem rychleji, nemusíme čekat na fotografa a vhodné počasí. Klienti automobil uvidí dostatečně detailně i ve virtuální prohlídce.
P. Fól: Věřím, že letošní rok bude lepší. V tuto chvíli je naším primárním cílem udržovat rozumné cashflow a s nějakými investicemi zatím počkáme. Chceme i nadále poskytovat naše služby na vysoké úrovni a nabízet klientům dostatek vozů k okamžitému odběru.