Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Děláme kompletní servis osobních i užitkových vozidel Volkswagen a SEAT. Zákazníci u nás mohou využít klasické služby, jako je záruční servis, opravujeme ale i automobily po záruce. Díky tomu, že máme vlastní klempírnu a lakovnu, poradíme si také s haváriemi. Samozřejmostí je oprava jak mechanických částí, tak těch elektronických, flashování jednotek, diagnostiky atd. Servisujeme i plynové a elektrické vozy. Máme také pneuservis, kde nabízíme jak výměnu pneumatik a geometrii, tak uskladnění pneumatik. Převážně děláme naše značky, ale po dohodě můžeme servisovat i jiná vozidla.
Protože prodáváme jenom roční vozidla, tak k nám samozřejmě jezdí flotila našich zákazníků na garanční prohlídku. Může se k nám ale objednat úplně kdokoli, kdo potřebuje záruční servis nebo prohlídku svého vozidla, aniž by si vůz koupil u nás. Jsme propojeni elektronickým systémem s výrobcem, takže vidíme v servisní knize celou historii vozidla i jaké opravy již na něm byly provedeny. Jezdí k nám tedy jak vozy s dvouletou zárukou, tak vozy se zárukou prodlouženou na pět let, nebo již zcela bez ní.
U starších vozidel občas panuje názor, že se autorizovaný servis nevyplatí. Ale nemusí to být pravda. Pokud se s vozem stane něco po záruce, dá se řešit tzv. kulanční oprava. Dáme tedy výrobci k posouzení, zda je možné závadu řešit touto formou. Často to řešíme u převodovek a mechatroniky, jako je řídicí jednotka. Potom je možné využít částečnou spoluúčast výrobce na opravě.
Výrobcem je postup záruční prohlídky přesně daný, tedy ve všech servisech projde automobil zcela stejnou kontrolou. Celý vůz si projdeme, zkontrolujeme jeho funkčnost a napojíme jej na diagnostiku, zda vše běží, jak má. Pak vyměníme provozní kapaliny, jako je motorový olej. Servisní prohlídka s výměnou oleje trvá cca 2 hodiny. Po tuto dobu u nás může klient počkat, vychutnat si kávu a klidně pracovat on-line, nebo si může půjčit náhradní vozidlo. Garanční prohlídky může mít klient buď předplacené v rámci nákupu vozu, nebo si je hradí sám. Provádí se jednou za 2 roky, nebo po najetí 30 tisíc km, pokud výrobce neuvádí jinak.
Vedoucí autorizovaného servisu AUTOCENTRA Jičín Radek Fidrich
Pokud přijdeme na nějakou závadu a doporučíme opravu či výměnu komponentu, jdou náklady na vrub výrobce v rámci záruky a bez spoluúčasti majitele vozu. Pokud tedy není závada zaviněná provozovatelem, třeba když vůz špatně používá. Takovým případem může být například reklamace poškozené kůže volantu nebo řadicí páky. Většinou si to klient způsobí mechanicky sám, například prstenem, tudíž reklamace v rámci záruky neprojde. Práci garančního technika dělám já sám, tedy posuzuji záruku do 30 tisíc korun. Cokoliv výše se posuzuje u našeho importéra Porsche Praha, který je naším garantem. Tam pak případné nesrovnalosti v reklamaci komunikují přímo s výrobcem.
Obecně klienti intervaly servisu dodržují, ale ne vždy přijedou přesně včas. Pokud se výměna oleje zdržuje, nejenže to může v konečném důsledku poškodit motor, ale klient také může přijít o záruku na něj. Doporučuji tedy garanční servis hlídat a poctivě jej dodržovat. Velmi často na to zapomínají majitelé dražších aut, ale i firemních vozidel, pokud nemají správce vozového parku, který vše hlídá.
Jarní prohlídky rádi využívají lidé před dovolenou nebo plánovanou delší cestou, na ty podzimní zase jezdí pro kontrolu automobilu před zimou, třeba kvůli výdrži baterie. Kontrola je u obou úplně stejná, trvá asi hodinu. Za 399 Kč celé auto projdeme a napojíme na profesionální diagnostiku. Hlídáme například únik kapalin, stav baterie, stav brzdového systému a podvozku, poškození dílů atd. Poté doporučíme, co by se mělo již vyměnit nebo opravit, a uděláme cenovou nabídku. Většinou dáváme i nějakou akční slevu na dané služby.
Občas k nám klienti zajedou i proto, že řídicí jednotka hlásí nějakou chybu. Pokud se to stalo jednou, třeba při slabé baterii, dá se to v diagnostice smazat. Pokud ale kontrolka svítí dlouhodobě, nebo se to stalo víckrát, je nutné to řešit. Ideální je, když se chyba nafotí, nebo se pořídí video, abychom přesně viděli, co to auto dělá. V servisu se to totiž nemusí zrovna projevit.
Pokud se na vozidle vyskytne nečekaná závada a je to v čase mimo otevírací dobu našeho servisu, jsme klientům k dispozici nonstop na telefonu. Službu může využít kdokoli, kdo jezdí na pravidelné prohlídky a má potvrzenou službu Mobilita. Nás servisní technik s klientem závadu probere, vyjede na místo a závadu zkusí opravit. Pokud to nejde, auto dotáhneme do našeho servisu.
Služba je poskytována ve spolupráci s ÚAMK a je platná po celé ČR. ÚAMK vždy kontaktuje nejbližší servis. Nejčastěji to bývá v případech, kdy auto nejde nastartovat, je vybitá baterie, píchlá pneumatika, klient natankuje špatné palivo nebo si zabouchne klíče. Dost častý je i okus kunou či jiným zvířetem. Klienta pak i odvezeme, nebo mu zapůjčíme náhradní vozidlo. Když je auto zakoupené v Česku, má klient v rámci Mobility nárok na 5 dní zapůjčení náhradního vozu zdarma. Pokud je dovezené z ciziny, tak to jsou 3 dny.
Obecně neoriginální díly značek VW a SEAT nedoporučuji z jednoho prostého důvodu – nikdy nebudou tak kvalitní a bezpečné. Například u karoserie díly často vůbec nepasují a nemusí dodržovat bezpečnostní nárazové zóny. Také většinou nevydrží, například na nových brzdách najedete třeba 60–80 tisíc km a na neoriginálních jen 10–15 tisíc km. U vozu v záruce pak můžete přijít o záruku dané části. Časté to je třeba u tuningu, pokud se trochu poladí motor. Od čtyř let stáří vozidla jsou pak k dispozici tzv. Economy autodíly. Ty jsou originální, ale levnější. Dodržují tak stále pravidla pro záruku a jsou řešením pro starší vozidla.
Každý klient se také může zdarma registrovat do programu MyCard, přes který může dostat při nákupu dílů nad 5 000 Kč bez DPH slevu 15 %. V placeném programu, který stojí 2 000 Kč, pak má během roku další výhody, například stěrače či přezutí kol zdarma.
Ano, naše služby poskytujeme na základě splnění všech podmínek certifikátu kvality ISO 9001:2000. Jsme vybaveni tou nejmodernější technikou a pracovníci našeho servisu jsou vyškoleni přesně dle náročných požadavků a standardů výrobce. Každé 2 roky se certifikát obnovuje, dělá se audit, zda postupujeme správně. Jezdí k nám i kontroly na mystery testy. Pokud bychom neprošli, můžeme v konečném důsledku o autorizaci přijít. To se nám ale naštěstí nikdy nestalo, protože všichni naši kolegové umí svou práci na výbornou.
Ano, každý mechanik má nastavenou svou cestu školení, kterou musí projít. Všichni umí všechno, ale někdo se třeba specializuje na elektroniku a diagnostiku, někdo na mechaniku – motory, převodovku atd. Mechanici pak skládají různé zkoušky a dělají testy. Je to taková malá maturita. I já sám jsem si prošel vším, mám certifikaci na garančního technika, servisního poradce a vedoucího servisu. Chtěl jsem znát veškeré postupy do detailů, protože předtím jsem dělal jen nákladní automobily, což je trochu jiné.
Dnes má veškerá práce přesně daný postup – co se musí kde a jak rozdělat, dotáhnout, jaký nástroj na to použít atd. Mechanicky se díl vymění, ale pak se přes počítač nastavuje jednotka, dělá se diagnostika. Průběžně se pak všichni školíme na novinky, které značka představila.
Ano, náš servis se postupně rozvíjí, tak bychom rádi přijali dalšího automechanika. Samozřejmě bychom byli rádi, kdyby už nějaké zkušenosti se značkou měl, ale uvítáme i mladého člověka po škole, který se chce dále zdokonalovat. Nyní u nás pracují tři mechanici a dva servisní poradci, kteří jsou v kontaktu s klienty a zajišťují pro servis práci. Máme spolupráci s Integrovanou školou ve Vysokém nad Jizerou a SOŠ a SOU Hradec Králové, odkud k nám chodí kluci na praxi. Bohužel se ale poslední dobou stává, že je kariéra automechanika moc neláká a po škole to nechtějí dělat. Přitom se u nás, troufnu si říct, nemají špatně. Kromě adekvátní mzdy si mohou přijít na zajímavé bonusy a samozřejmostí jsou i firemní benefity, různá školení a společné firemní akce. Snažíme se být skvělý tým a máme tu velmi přátelskou atmosféru.
Naši klienti oceňují zejména profesionální poradenství, rodinný přístup a kratší čekací doby na servis. Naši servisní poradci mají velmi proklientský přístup a vždy se s klientem domluví na nejlepším postupu. Navíc lidé mohou využít různé akce, které nabízíme. Kvůli tomu k nám jezdí klienti i ze širokého okolí. O naší práci mluví spokojení zákazníci třeba na portálu CarAdvisor, kde nám dávají hodnocení spokojenosti.