Zeptejte se,
rádi Vám poradíme.
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Pro AUTOCENTRUM Jičín jsem začal pracovat v listopadu 2017, když koupilo bývalý salon Hyundai, kde jsem tehdy nově pracoval. Pamatuju si, že jeden z prvních úkolů, které jsem dostal, byla kontrola tlaku v pneumatikách. V dešti a blátě jsem tahal kompresor po ploše a dofukoval kola, aby bylo vše v pořádku pro blížící se audit. Po pár měsících přišel nový kolega Míra Fišera, který mě měl zaškolit a fungovat jako můj nadřízený. Naučil mě všechno, co je pro moji práci potřeba, a za to mu patří veliké díky. Uběhl rok, dva a práce pořád přibývalo. Postavila se vlastní lakovna, a jelikož se Míra Fišera tehdy chystal do důchodu, bylo potřeba, aby na provoz dohlížel někdo další. Vedení mě požádalo, abych se toho ujal, a já to rád přijal.
Je to dost různorodé, a to mě na té práci baví. Nikdy pořádně nevím, co mě druhý den čeká. Někdy ráno vyřizuji e-maily, jindy musím hned na dílnu rozdělit práci a určit priority. To dělám vícekrát za den a zabírá to asi nejvíc času z pracovního dne. V průběhu celého dne pak řeším různé nenadálé situace, jako třeba když nepřijde díl, se kterým počítáme. V takové chvíli je potřeba hned reagovat a třeba i změnit plán na celý den. Také průběžně řeším, co a jakým způsobem budeme opravovat, kontroluji odvedenou práci, jednám se zákazníky či s pojišťovnou.
Řekl bych, že nejčastěji je to střet se zvěří nebo nějaké drobné parkovací škody.
To dost záleží na rozsahu poškození. Pokud na vozidle není nutný zásah klempíře, většinou se snažíme, aby auto bylo opraveno během týdne. Pokud je klempíř potřeba, protáhne se čas až na dvojnásobek. Pak tu jsou také velké opravy, kdy vozidlo přijede odtahovou službou, a ty se mohou táhnout i měsíc a více.
Není to běžná záležitost, ale třeba jednou do měsíce se něco takového stane.
Nenapadá mě žádná konkrétní, ale nejkomplexnější bývají obvykle velké střety na přední část. Jakmile vylétnou airbagy, tak se mechanik na chvíli musí změnit v čalouníka, aby zvládl dostat interiér do původního stavu. Následuje oprava v motorovém prostoru a nakonec musí mechanik znovu sestavit a slícovat přední část s přesností klempíře. Po dokončení opravy je potřeba správně zkalibrovat všechny senzory a čidla. To je další disciplína, ve které musí mechanik vynikat.
Dost často se to stává u aut na operativní leasing nebo u vozidel, které mají klienti třeba v dlouhodobém pronájmu. Je pak o dost složitější takovou situaci řešit. Lidé mnohdy ani nevědí, jak, kdy a kde k danému poškození přišli. To jsou ale základní informace, které každá pojišťovna při řešení pojistné události vyžaduje. Někdy zanedbané poškození dopadá i tak, že pojišťovna pojistnou událost odmítne zaplatit
Vždy se snažíme si vozidlo prohlédnout osobně. Lidi do telefonu často popisují menší ťukanec, a když pak auto vidíte, je to skoro totálka. Někteří zase poškození vozu zveličují a v reálu to vůbec není tak hrozné. Při prohlídce provedeme dokumentaci pro pojišťovnu a vyřídíme tu papírovou část pojistné události. Veškeré dokumenty se pak odešlou na pojišťovnu a čekáme na schválení opravy. Zároveň už během prohlídky klientovi dáme termín opravy.
Je spousta věcí, na které je potřeba si dát pozor. Každá pojistná událost je jiná a u každé je potřeba pohlídat něco jiného. Někdy je to poškození, které nesouvisí s pojistnou událostí, jindy rozpočet opravy. A jsou i případy, kdy dvakrát překontrolujeme úplně všechno, už jen proto, že víme, která pojišťovna konkrétní pojistnou událost řeší.
Hlavně je potřeba zachovat klid. Pokud se nikomu nic nestalo, je vyhráno. Všechno ostatní se vždy nějak vyřeší. Co se postupu týče, tak nikdy neuškodí pár fotek z místa nehody. Dále sepsat společný protokol o nehodě. Všem, kteří nehodu nezpůsobili, doporučuji nechat si na protokol potvrdit souhlas viníka se zaviněním nehody. Pokud protistrana nechce spolupracovat, zavolal bych policii. Rozhodně se nevyplácí přijímat jakékoliv finanční odškodnění přímo na místě nehody, škody jsou většinou daleko rozsáhlejší než nabízená částka. Důležité také je, aby vždy oba účastníci nehody pojistnou událost nahlásili na pojišťovně viníka. Viník oznamuje, že způsobil škodu, a poškozený oznamuje, že škodu bude uplatňovat.