Zeptejte se,
rádi Vám poradíme.
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Už se Vám stalo, že jste předali svůj vůz automechanikovi a z banální opravy za pár stovek se nakonec vyšplhala cena do astronomických výšin? Nedostatečná komunikace o stavu automobilu, možné varianty opravy a předběžný rozpočet oprav je základem, ale bývá i nejběžnějším problémem. Přitom stačí správně zhodnocená diagnostika automobilu. Vždy si proto nechte dopředu udělat zběžnou prohlídku a kalkulaci opravy včetně možných řešení, kterou si písemně potvrďte. Vyhnete se tak nemilému překvapení a problémům typu „kdybych to věděl, tak bych to nechtěl“.
Pokud je potřeba výměna dílů, vždy se předem domluvte, zda to budou originální autodíly, nebo nějaká levnější varianta. Na trhu totiž existuje několik výrobců a dodavatelů náhradních komponentů. Některé podvodné autoservisy toho mohou využít a místo objednaného originálního dílu vám namontují neoriginální. Mohou ale dokonce zajít tak daleko, že vám bez Vašeho vědomí místo nového dílu namontují repasovaný autodíl, či dokonce již použitý. Chtějte tedy vždy vědět, jaký díl byl použit.
Některé servisy se pokusí poškození opravit. Výsledkem může být nižší cena, ale také pravděpodobně opětovná návštěva servisu. Časem se totiž vrátíte s tím samým problémem. Je potřeba počítat také s tím, že díl nevydrží, a v případě, že by hrozilo poškození dalších součástek, raději jednotlivý díl vyměnit. Pak by z toho opravdu mohla být oprava v řádech desetitisíců.
Aby mechanik ušetřil, stává se běžnou praxí doplnění provozních kapalin na minimální hladinu. Ušetří tak např. ostřikovače, zimní směs nebo olej. Zároveň se ale objevují případy, kdy místo výměny oleje mechanik vypustí jen část a tu dolije novým. V pneuservisu se zase může stát, že vám vymění pneumatiky za jiné, ideálně s horším vzorkem „na dojetí“. Spousta zákazníků totiž nemá ani ponětí, jaké pneumatiky na svém autě vozí. Vždy se tedy informujte.
Koho z vás by napadlo, napsat si stav km nebo množství benzínu, když automobil s důvěrou předáváte do svého servisu? Může to být chyba, protože mechanici mohou auto „jet projet“ a v rámci toho si rádi zařídí své pochůzky, nebo zajedou pro zboží. A co vy víte, po jaké silnici jedou a jakou dírou projedou… Navíc někteří neomalení ani nezakryjí sedadla a montérkami zašpiní čalounění nebo poškrábou vnitřní plasty.
I servisní technik se musí neustále vzdělávat. Nejen získávat informace o nových vozech a fungování různých součástek, ale i o způsobu opravy a o nové servisní technice. Důležité je mít k dispozici adekvátní techniku a nástroje na opravy. Už dávno nestačí jen hever a sada šroubováků. Nové automobily mají více elektroniky, proto se takový servis neobejde např. bez dobré diagnostiky.
Máte podezření, že vás servis obelhal? Důležité je mít doklad o provedení opravy, ať už nabídku před opravou, tak daňový doklad nebo fakturu k opravě. Autoservis je jako podnikatel vázán Zákonem o ochraně spotřebitele a je tedy odpovědný za prodané zboží a jeho odbornou montáž. Můžete tedy jako spotřebitel uplatnit reklamaci v rámci záruky, např. když zjistíte, že zboží neodpovídá smlouvě, nebo můžete reklamovat neodbornou instalaci. Autoservis má povinnost situaci napravit, tedy vadu odstranit. V případě neuznání reklamace práce nebo dílů můžete řešit situaci s Českou obchodní inspekcí. Pokud autoservis nespolupracuje, nezbyde vám, než situaci předat příslušným orgánům.
Nejlepším řešením je ale takovým potížím předejít a vzít svého miláčka na kolech k profesionálům, kde máte jistotu správně provedené práce. V AUTOCENTRU Jičín nabízíme autorizovaný servis vozů značky Škoda a profesionální servis vozů zn. Volkswagen a SEAT.
„V AUTOCENTRU máme pouze vyškolené pracovníky a garantujeme perfektní provedení servisních úkonů, za co nejpřijatelnější ceny. Samozřejmostí je cenová nabídka před každým servisem, používáme pouze prověřené originální autodíly a certifikované postupy oprav. Ke každému automobilu přistupujeme s největší péčí,“ říká ředitel servisních služeb ACJC Petr Přibyl.
Pravidelnou péči o vůz se AUTOCENTRUM snaží zákazníkům zpříjemnit, při čekání je k dispozici WIFI a šálek dobré kávy. V případě delších prací je samozřejmostí odvoz po okolí Jičína, případně zapůjčení náhradního vozidla.
Přečetl jste si článek a nebaví vás už podobné praktiky vašeho současného zaměstnavatele? Pojďte pracovat k nám ! Nabízíme férový přístup, adekvátní ohodnocení a neustálé vzdělávání v oboru.
Kontaktujte pana Přibyla na tel. 730 158 501 nebo na e-mailu pribyl@acjc.cz.