Zeptejte se,
rádi Vám poradíme.
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Ano, hlavní expozice Škoda Muzea se skládá ze tří tematických bloků: Tradice (akcentující hodnoty značky Škoda), Evoluce (prezentující proměny bohatého sortimentu naší společnosti během uplynulých 127 let) a Preciznost, představující kromě procesu vzniku nových automobilů také neméně náročné restaurování historických exponátů v přilehlých odborných dílnách. Tradice, Evoluce a Preciznost jsou zkrátka tři světy plné zážitků: napínavé, poučné a překvapivé. Návštěvník má široké možnosti volby od obdivování vozů a exponátů, přes prohlížení obrázků a filmů až po hlubší četbu – flexibilita je jednou z hlavních charakteristik Škoda Muzea. Rozhodně doporučujeme virtuální prohlídku jednotlivých částí expozice. Mimochodem s budováním sbírky historických vozidel Laurin&Klement/Škoda se v Mladé Boleslavi začalo již v roce 1968, plnohodnotné muzeum bylo otevřeno 22. září 1995, kdy firma slavila 100. výročí založení. A před deseti lety, 23. listopadu 2012, se Škoda Muzeum představilo návštěvníkům ve výrazně inovované podobě. Historie značky v něm na ploše 1800 m2 ožívá díky interaktivnímu a multimediálnímu pojetí.
Logicky k tomu prvnímu, které zde bylo vyrobeno již na sklonku předminulého století! Jedná se o slavné jízdní kolo s vlasteneckým označením SLAVIA. Dalším milníkem byly motocykly vlastní konstrukce, nabízené od roku 1899, a pochopitelně první automobil z Mladé Boleslavi – Laurin & Klement VOITURETTE A. Představil se již na podzim 1905. To je skutečný „dědeček automobil“, červený unikát, který si návštěvníci mohou porovnat s jen o pár metrů vzdálenými, o více než 100 let mladšími designovými studiemi vozů Škoda. Nikdo jistě nemine impozantní vůz Škoda SUPERB z přelomu 30. a 40. let, zřejmě jediný dochovaný exemplář se čtyřlitrovým osmiválcem, prostornou „ameriku“ ze Středních Čech. Milovníci techniky se určitě zastaví u řady demontovaných motorů, prezentovaných v celku i řezech, prozrazujících progresivní konstrukční řešení. Zajímavá je také názorná prezentace procesu restaurování historických vozidel.
Zajímavým osudem se může pochlubit třeba slavná filmová hvězda Ferat. Světlo světa spatřila v roce 1971, jako bílé sportovní dvoumístné kupé Škoda 110 SUPER SPORT. Na přídi tehdy dominovala výklopná rampa se šesti světlomety. O deset let později stejný vůz zazářil v hororu „Upír z Feratu“ – ovšem přepracovaný filmaři k nepoznání, a to podle návrhu slavného oscarového výtvarníka Theodora Pištěka. Výsledkem je výhružně působící černé kupé s obdélníkovými světlomety, pod jehož kapotou naštěstí netepe živý organismus lačnící po krvi návštěvníků Škoda Muzea.
Kde začít dříve? Škoda Muzeum je totiž plné unikátních exponátů a skutečných rarit! Kromě hlavní výstavní expozice se za nimi můžete vydat do veřejnosti přístupného depozitáře prototypů a sportovních vozů, tedy skutečně unikátních vozidel. Depozitář se nachází v zajímavém industriálním prostoru, bývala tu podniková slévárna. Sbírka muzea je pravidelně doplňována o další exponáty. Malou ochutnávkou je jeho virtuální prohlídka.
Sbírka Škoda Muzea nyní čítá zhruba 340 položek, mezi nimiž převažují osobní vozy sériové výroby, závodní speciály a prototypy, několik desítek motorů, čtyři motocykly a jedno jízdní kolo a již zmíněná SLAVIE z roku 1899. Do sbírky jsou zařazovány jak prototypy a nové vozy značky, aby byla zachycena vývojová posloupnost, tak i vozy odkoupené od soukromých majitelů.
Škoda Muzeum v květnu doplnilo svoji stálou expozici novou výstavou „Jak vzniká automobil aneb Historický vývoj podvozků a agregátů ve vozech Laurin & Klement / Škoda.“ Běžným pohledům skryté motory, převodovky či rámy a podvozkové platformy představují čtivé texty s dobovými výkresy i fotografiemi. Výstava sledující technický vývoj od roku 1899 po současnost bude k vidění do 30. října 2022. Cyklus ´Jak vzniká automobil´ bude koncem letošního roku pokračovat výstavou věnovanou proměnám konstrukce a technologie výroby karoserií, včetně komfortních a bezpečnostních prvků. V roce 2023 završí ambiciózní projekt třetí výstava, sledující proměny designového jazyka mladoboleslavské značky. Dále je nyní k vidění menší výstava věnovaná automobilům, které sloužily hasičům, zdravotníkům a policistům. Tu si návštěvníci mohou prohlédnout do 2. října 2022. Více k jednotlivým výstavám zde.
V expozici nechybějí multimediální prvky a nezapomnělo se ani na fotopointy a další příležitosti, jak se k vybraným exponátům přiblížit, „osahat si je“. Doporučujeme stáhnout si bezplatnou aplikaci Škoda Adventure. Na výběr jsou dva okruhy: Cesta po Mladé Boleslavi a Cesta po Škoda Muzeu. Škoda Adventure zábavnou formou vtahuje do historie české automobilky i města, v němž Škoda AUTO působí od roku 1895. Putování po stopách strhujícího příběhu vývoje společnosti Škoda AUTO je rozděleno do dvou na sobě nezávislých okruhů. Je tak pouze na uživateli aplikace Škoda Adventure, zda absolvuje jedinou z vycházek či oba okruhy, případně v jakém pořadí. Více se můžete dozvědět zde.
Každý vůz představuje nekonečně mnoho příběhů, některé známé, jiné zase soukromé – uchováváme vzpomínky původních majitelů, ale i závodníků, konstruktérů, designerů a bezpočtu dalších profesí, které se na tvorbě vozů L&K/Škoda podílely. Vozy Škoda používaly také mnohé celebrity jako herci, sportovci, politici. Někdy se jejich role prolínaly, takový hrabě Saša Kolowrat-Krakowský byl nejen aristokrat, ale zároveň akcionář naší automobilky, vynikající závodník a propagátor. Víte, že škodovkami jezdili třeba manželé Karel Čapek a Olga Scheinpflugová, špičkový evropský fotbalový brankář předválečné éry František Plánička nebo hokejová ikona Jaromír Jágr? O původních majitelích vypovídají tzv. knihy motorů, jakési rodné listy jednotlivých vyrobených automobilů. Uchovává je podnikový archiv. Majitelé vozů Škoda se sem obracejí třeba s žádostmi o informace o veteránech, tedy vyhledávání v oněch knihách motorů a typové dokumentaci, pomocí nichž je obvykle možné stanovit datum výroby a barvu karoserie a čalounění v době, kdy vůz opouštěl továrnu.
Rozhodně by neměli vynechat depozitář prototypů a sportovních vozů. Nechybějí tu vítězné vozy z Rallye Monte Carlo, závodů na okruzích i automobilových soutěží. Leckoho možná překvapí formule 3 s technikou Škoda. Nebo motocykly Laurin & Klement, vždyť už v roce 1905 značka vybojovala neoficiální titul mistra světa! K ikonickým modelům a zároveň pýchám restaurátorských dílen Škoda Muzea patří závodní speciál Škoda 1100 OHC Coupé (1959). Znovuzrození kupé z dochovaného rámu, podvozku, agregátu a podle originální dokumentace umožnilo spojení tradičních postupů a nejmodernějších technologií. Atraktivní vůz je plně provozuschopný.
To je jednoduché, naplňují sen zakladatelů firmy, vizionářů individuální mobility a zároveň vášnivých cyklistů, Václavů Laurina a Klementa. Zásada, že jen to nejlepší je pro jejich zákazníky dost dobré, platila před 127 lety stejně jako dnes. Vozy Škoda tradičně vynikají moderní technickou koncepcí, vysokou úrovní bezpečnosti, praktičností, spolehlivostí a velmi atraktivním poměrem cena/výkon. Během uplynulých 21 let, kdy je značka Škoda součástí nadnárodního koncernu Volkswagen, se pevně etablovala na více než sto národních trzích. Nabízí zákazníkům 12 modelových řad automobilů, více, než kdykoli dříve.
Naše expozice ani výstavy nejsou zaměřené na automobilové specialisty, naopak, fascinující svět historických bicyklů, motorek a aut přístupnou formou přibližují i laikům. Kromě samotné techniky je věnována pozornost také komfortu, designu, rolím ve filmech, ale i běžnému životu našich předků, v němž často hrály významnou roli právě vozy mladoboleslavské značky. Doporučujeme oživit návštěvu Škoda Muzea exkurzí do přilehlého výrobního závodu. Za pozornost a návštěvu rozhodně stojí také bohatý kulturní program, který kromě přednášek zahrnuje třeba koncerty, diashow nebo oblíbenou Muzejní noc nabitou programem pro malé i velké. Rodiče s dětmi jistě ocení také pracovní listy a další program pro budoucí motoristy. A protože láska (i k automobilům) prochází žaludkem, rozhodně doporučujeme neminout moderní muzejní Café/Restaurant Václav. Pro své hosty pravidelně připravuje tematicky zaměřené kulinářské týdny a večery se zajímavým menu a doprovodným programem, kterými skvěle doplňuje kulturní nabídku Škoda Muzea.
Samotné Škoda Muzeum v Mladé Boleslavi je otevřeno každý den od 9:00 do 17:00. Kdo se chce o historii a současnosti značky dozvědět více, jistě si vybere z pestré nabídky knih a upomínkových předmětů ve Škoda Muzeum Shopu. V rámci zvýhodněného kombinovaného vstupného lze návštěvu Škoda Muzea spojit s prohlídkou Rodného domu Ferdinanda Porsche v Liberci-Vratislavicích. Tento muzejní objekt je veřejnosti přístupný od pátku do neděle od 9:00 do 17:00. Interaktivní expozici v rodiště světoznámého průkopníka elektromobility, hybridní technologie pohonu, konstruktéra Volkswagenu „brouka“ a bezpočtu dalších vozidel dělí od mladoboleslavského Škoda Muzea jen asi 50 km – tedy 30 minut pohodlné jízdy, převážně po dálnici.
Těšíme se na návštěvu!