Zeptejte se,
rádi Vám poradíme.
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Jitka Králová (ředitelka): Apropo Jičín je nestátní nezisková společnost. Patří ke třem největším poskytovatelům sociálních služeb v jičínském regionu. Již 27 let poskytujeme pomoc a podporu rodinám, které pečují o dítě s postižením, a dospělým osobám s postižením pomáháme žít co nejnormálnější život. A to prostřednictvím sociálních služeb, podpůrných terapií, volnočasových aktivit pro děti a dospělé s postižením a také nezbytnou podporou pečujících osob na Jičínsku. V Apropu jsme proto, že nám osudy postižených dětí a dospělých nejsou lhostejné. Věříme, že každý má právo na svobodný, respektující život. Že nemusí odejít do ústavu, ale může žít se svoji rodinou nebo se svými blízkými.
Jitka Králová (ředitelka): Naši klienti jsou rodiny, které pečují o dítě či děti s postižením a dospělé osoby s postižením. Věkový rozsah je velmi široký. Od malých dětí předškolního věku až po dospělé do 55 let věku. Je samozřejmé, že v rozdílné životní etapě má klient různé potřeby. Ovšem zároveň má také každý klient jiné potřeby, proto jsou naše služby velmi individuální. To, co naše klienty spojuje, je jejich zdravotní postižení, většinou mentální postižení, často kombinované, nebo například poruchy autistického spektra. Pečujeme přibližně o 80 klientů a pomáháme jejich rodinám.
Máme 5 různých sociálních služeb navržených tak, aby obsáhly co nejširší škálu potřeb. Děti nejčastěji doprovázíme do školek, na volnočasové aktivity, jsme s nimi doma, než přijdou rodiče. U starších dětí řešíme jejich zapojování do běžného života, výběr školy, potom pracovní uplatnění. Pro ty, kteří se nedokáží uplatnit na běžném trhu práce, máme terapeutické dílny, jiní navštěvují tréninkové byty, kde se učí samostatnému bydlení. Pro svobodný a samostatný život je důležitá služba osobní asistence, kterou poskytujeme nepřetržitě 7 dní v týdnu. Jiní naopak potřebují soustavnou péči a dohled v chráněném prostředí stacionáře. Komplex 5 sociálních služeb doplňují léčebné terapie a pobyty. Každá rodina či jednotlivec si služby kombinuje podle svých potřeb. Škála pomoci je opravdu široká a různorodá.
Jitka Králová (ředitelka): Ano, určitě. Každá rodina je velice speciální a jedinečná. Rodina s postiženým dítětem je však něčím velmi výjimečná, má zcela jinou sociální identitu. My v Apropu to víme, a proto v centru naší pozornosti stojí právě rodiny, kde žije dítě s postižením nebo jiný postižený člen domácnosti. A to je, v čem se Apropo liší od podobných organizací, které poskytují služby lidem s postižením. Chceme, aby rodina, která pečuje o dítě s postižením, mohla žít co nejnormálnější život, běžný rodinný život, měla přístup ke všem potřebným informacím a dostupným službám, cítila, že se má o koho opřít a kde hledat pomoc.
Pomáháme rodičům řešit problémy spojené se specifickou péčí a podporujeme je v jejich rodičovské roli. Díky systému sdílené péče, kdy po část dne nahrazují rodičovskou péči profesionální služby Apropa, se mohou rodiče věnovat své pracovní kariéře, další členům rodiny, odpočinout si, mít čas pro sebe a podobně.
Hana Kleistnerová (manažer PR a fundraiser): S AUTOCENTREM Jičín spolupracujeme již devátým rokem, tedy v podstatě od jeho založení v roce 2013.
Jitka Králová (ředitelka): Byla to moje iniciativa. Dobře si pamatuji na první setkání u vás ve firmě, kam jsem přišla na schůzku. Odehrála se tam taková příhoda s fleškou. Pan Richter měl v ruce flešku, kterou den předtím našel v Jičíně na náměstí. Když jsme si povídali, došlo mu, že ji ztratil někdo z Apropa — byly tam totiž fotky z prvního, možná druhého puťáku. To je náš letní pobyt, na kterém se pět dní pěšky putuje, přespává v terénu a vaří v kotlíku. Zkrátka taková milá souhra náhod. Na celé to setkání nelze zapomenout.
Též si vzpomínám, že pan Fól (možná i pan Richter) u nás byl několikrát na fyzioterapii. Nabídka terapií v rámci vzájemné spolupráce stále platí. :)
Hana Kleistnerová (manažer PR a fundraiser): ACJC není jediným, ale je velmi aktivním a blízkým podporovatelem naší organizace. Vzájemné spolupráce si velmi vážíme. Jsme si vědomi nejen přímé podpory obou jednatelů, ale i sounáležitosti a naladění všech zaměstnanců. Firemní kultura vaší společnosti je na velmi vysoké úrovni. Myslím, že by si mnohé firmy přály mít takto nastavený management.
Hana Kleistnerová (manažer PR a fundraiser): Jednoznačně! Posledních pár let vnímáme vzájemnou symbiózu v záležitostech problematiky mezilidských vztahů, přístupu zaměstnanců k plnění jejich pozic, vedeme dialog týkající se plánů, vizí a obchodní činnosti obou společností.
Hana Kleistnerová (manažer PR a fundraiser): Zapůjčeným osobním vozem je Škoda Fabia, která je v permanentním provozu. Nejedná se o auto, které je speciálně upravené. Je k dispozici všem zaměstnancům naší společnosti podle potřeby. Stává se, že v Google kalendáři je o něj „rvačka“. :) Nejvíce je využíváno službou osobní asistence. Jedná se o terénní službu, ve které kolegové navštěvují klienty, kteří potřebují podporu v místě bydliště, ale i kdekoli jinde. Dále je auto využíváno k různým výjezdům, školením a služebním cestám, třeba za podporovateli a partnery naší organizace. Dovolte mi prozradit malé tajemství Apropa… Vozy, které používáme, mají svá jména! Tipnete si, jaké hezké české jméno má Škoda Fabia z ACJC? Jaruna!
Jitka Králová (ředitelka): S tímto programem byli naši klienti a jejich rodiče či opatrovníci dobře seznámeni díky spolupráci s AUTOCENTREM Jičín. Praktická ukázková akce se konala přímo v Apropu, a tak si zájemci mohli věci vyzkoušet a na vše se přeptat. My jako organizace jsme výhody tohoto programu nevyužili. Pokud vím, je směřován přímo k držitelům průkazu pro osoby zdravotně postižené, tedy k fyzickým osobám, ne k organizacím poskytující služby pro osoby s postižením.
Jitka Králová (ředitelka): V tuto chvíli nevyužíváme vůz se speciální úpravou, která by pomohla našim klientům ke zlepšení mobility, ale jsme přesvědčeni, že AUTOCENTRUM Jičín je pro nás partnerem, který by na případnou potřebu tohoto druhu zareagoval. ACJC je nám velkou oporou v řešení podmínek dotačních výběrových řízení na vozy Apropa. Jejich zkušenosti v této oblasti jsou pro nás velmi přínosné a moc si jich vážíme.
Jitka Králová (ředitelka): Klienti Apropa jsou většinou osoby, které potřebují podporu nebo pomoc druhých. Nemohou řídit vozidlo, byť se speciálními úpravami. Vozy, ve kterých jsou převáženi, jsou často bezbariérově upraveny například nájezdovou rampou a kotvením vozíku. Nebo mají upravenou sedačku tak, aby se člověku se sníženou pohyblivostí lépe nastupovalo. Může to být například otočné sedadlo s výškovým posuvem.
Hana Kleistnerová (manažer PR a fundraiser): Ano, AUTOCENTRUM Jičín je již tradičním podporovatelem benefičního představení Apropa, které otevírá podzimní společenskou sezónu. A ráda bych zmínila ještě jednu věc. Formy podpory mohou být skutečně různé, jednu z nich bych s dovolením přiblížila. Apropo se před několika lety rozhodlo, že bude plnit svým klientům sny. Je jich zhruba 80. Některé zvládneme vlastními silami, u některých žádáme o sounáležitost naše partnery. AUTOCENTRUM Jičín se proto v loňském roce zapojilo do splnění snu klienta Vojty. Zdarma zapůjčilo karavan, darovalo termín a umožnilo tak Vojtovi strávit v doprovodu asistenta víkend v karavanu. Přála bych vám vidět jeho radost a nadšení.
Jitka Králová, ředitelka
Jmenuji se Jitka Králová a budu začínat devatenáctý rok svého působení v Apropu. Jednou z okolností, které mě sem přivedly, byla moje fascinace občanskou společností po pádu komunistického režimu. Našla jsem smysl v tom, že nevládní neziskové organizace zaplňují mezery v oblastech života lidí, kde je stát netečný, nebo mu již nestačí síly. V Jičíně jsem se stala iniciátorkou a zakladatelkou mateřského centra Kapičky (nyní rodinného centra) a řadu let jsem byla ve vedení této neziskovky. Zde jsem získala zkušenosti z fundraisingu, plánování akcí, vedení týmu a všeho, co se týká provozu neziskovky. Díky tomu jsem dostala příležitost stát se prvním zaměstnancem Apropa. Nikdy jsem nelitovala, že jsem nabídku přijala. Měla jsem své vize, které jsem mohla uskutečňovat, mohla jsem zde vyrůst a věnovat se práci, která mě baví a dává mi smysl.
Hana Kleistnerová, PR a fundraiser
Mé jméno je Hana Kleistnerová a v roce 2020 si mě Apropo vybralo do svého týmu. Pozice mám hned dvě a skvěle se doplňují. PR neboli vztahy s veřejností zajistí Apropu prezentaci a informovanost o tom, jak to běží, co plánujeme, s čím se potýkáme. Fundraiser je toto vše a ještě o něco víc, plánuje, přináší projekty, získává příznivce,komunikuje s dárci i s veřejností. Buduje značku spolehlivosti a kvality neziskové organizace. Podporuje její stabilitu a nezávislost tak, aby si mohla dovolit přinášet klientům ty nejlepší možné podmínky. Ráda jsem přijala takto přínosnou práci. Jsem vždy nakloněna komunikaci a i v těžkých chvílích hledám řešení. Zkušenosti jsem si přinesla z obchodního sektoru, kde jsem komunikovala s partnery a hledala s nimi cesty ke zdárnému výsledku a oboustranné spokojenosti. Ráda přijímám nové výzvy. Apropo je pro mě výzvou, která plní mé vize, umožňuje mi pomáhat lidem a uplatnit pracovní zkušenosti.