Zeptejte se,
rádi Vám poradíme.
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Jezdím už druhým rokem v Kodiaqu. Důvody pro mě byly zvýšený podvozek a hlavně velký úložný prostor. A byla to tedy skvělá volba.
Operativní leasing mám asi dva roky, to rozhodnutí přišlo za covidu. Měl jsem tehdy bouračku, jezdil jsem s Toyotou RAV 4 a v osmdesáti mi skočila srnka přímo na auto. Takže totálka. No a já pak řešil, co s tím. Jestli koupit nové auto, vzít si klasický leasing, nebo zkusit operák. Tehdy jsem dostal doporučení na AUTOCENTRUM Jičín.
Abych pravdu řekl, nepamatuji si, co všechno tam je, ale je toho dost. Vzhledem ke svojí zkušenosti jsem chtěl mít pojištěnou hlavně srážku se zvěří. A kromě toho – když auto nejede, nebo je nějaký problém, tak přijedou, dostanu náhradní vozidlo. Když mi někdo třeba odře auto na parkovišti a ujede, jak už to tak bývá, dostanu v servisu luxusní termín. Já to tam jen odvezu a všechno je téměř hned vyřízeno. Do pár dní, do týdne, pokud jde o náročnější věci. Ale tím, že mám nárok na náhradní vozidlo, je to úplně bezproblémové. Právě náhradní auto je pro mě asi největší plus, protože já jsem bez auta jako bez ruky.
Bylo to prostě dobrou nabídkou. Já jsem byl, co se týče operativního leasingu, poměrně rezervovaný, docela jsem se toho bál. Nejvíc asi toho, že je to přece jenom auto v nájmu a není moje. Ta péče je ale skvělá. Cokoliv s autem je, hned se to řeší. Od škrábnutí až po píchlou gumu. Bylo to určitě dobré rozhodnutí.
Co si pamatuji, byla to rychlovka. Týden nebo deset dní. Vzal jsem si auto na firmu, takže jsem to celé řešil přes svoji daňovou poradkyni.
S celou tou službou jsem extrémně spokojený, řekl bych klidně na 110 %. S procesem i třeba s pracovníky servisu, se kterými jsem se setkal. Ty prvotní věci ale vyřizovala právě moje daňová poradkyně, já jsem jen vybíral auto, které mi bude vyhovovat (smích). Ale i paní poradkyně mi pak zpětně říkala, že celkově jednání a vstřícnost v AUTOCENTRU byla na 10 z 10.
Setkal jste se v rámci operativního leasingu s nějakým zádrhelem, který bylo potřeba řešit? Mám na mysli například nehodu, poškrábání auta na parkovišti a podobně.
To už se mi stalo víckrát. Jednou to byly dveře, podruhé to odnesl nárazník. Mám domluvenou 10% spoluúčast, a to i když ten člověk, co mi auto škrábnul, třeba ujede. Takže to ani není takový zádrhel. Po servisu pak bylo auto vždycky „jako z partesu”. Za mě je operák skvělá volba.
Tam už mám úplně jasno. Kodiaq mi učaroval, takže nad jiným modelem asi ani nepřemýšlím a půjdu zase do něj. Teď už jen řeším, který přesně to bude.