Zeptejte se,
rádi Vám poradíme.
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Úplně skvěle, protože jsem s takovou pozicí maximálně spokojená. U mužů oceňuji přímost, jednání na rovinu a humor, což jsem v ženských kolektivech naopak postrádala. Moji kolegové jsou obecně velmi empatičtí a mohu se na ně spolehnout. V ACJ pracuji od začátku jeho vzniku, takže jsem si na život mezi muži rychle zvykla. Řekla bych, že i v osobním životě se pohybuji raději mezi kluky či chlapy.
Auta a motorky mě vždycky bavily. Vedl mě k tomu tatínek, který sám pár let závodil na motorce. Každý den se mohu něco naučit, moje práce mě moc baví a jsem ráda, že jsem pracovní nabídku na svoji pozici dostala. Kdybych to brala podle svého vzdělání, správně bych měla sedět v kanceláři v účtárně, což by rozhodně nebylo pro mě. Mám v sobě spíše mužské elementy, které při své práci mohu uplatnit.
Kdybych to vzala obecně, když ženy chtějí uspět v typicky mužské profesi, musejí být alespoň dvakrát tak dobré, aby byly uznávané. Taky je k tomu určitě potřeba hodně mužského myšlení – chlapi si všechno vyříkají hned a mají čistý stůl, zatímco ženy si pamatují křivdy x let a chodbové klepy a drby jsou pro ně každodenním chlebem. Na druhou stranu mám zase výhodu v tom, že třeba u složitějších jednání využiji ženské přednosti.
Jednám s nimi na rovinu, nepovyšuji se nad ně a vzájemně se respektujeme. Aktivně se účastním prodeje, dávám jim dobrý příklad a vedu je k tomu, aby se zákazníci díky dobré práci celého týmu Škoda Plus k nám vraceli. Já sama pro to dělám maximum a to samé chci i od prodejců. Pokud denně vidí, že já se práci věnuji na 150 %, budou i oni takoví.
Ano, zcela záměrně si vybírám mladší podřízené, protože si je ještě mohu vychovat k obrazu svému. Mají nové nápady a dokážou vnést do různých situací čerstvý vítr. Jsou tvárnější, „nezkažení“ předchozím zaměstnáním, což občas bývá. Hlavně spolu kamarádíme i v osobním životě, jezdíme na různé akce, vymýšlíme pořád něco. Když je ale potřeba, umíme všichni do jednoho zabrat a výsledky jsou vidět, což mě velmi těší.
Řešila, asi třikrát v životě a vždy se jednalo o stejnou situaci: Zákazník muž vůbec nechtěl hovořit o „mužských“ záležitostech, jako jsou auta, se ženou. Měl potřebu povyšovat se, machrovat nebo zvyšovat hlas. Když se mi to stalo poprvé, zamrzelo mě to a z obchodu nebylo nic. V dalších dvou případech jsem zákazníka elegantně předala svým kolegům. A ti to zmákli na jedničku. Prodej je nesmírně složitý proces, ale nejdůležitější je samotné jednání se zákazníky. A to moji prodejci zvládají bravurně.
Jsem na naše středisko Škoda Plus AUTOCENTRUM Jičín nesmírně pyšná! V rámci ocenění „Nejlepší obchodník v kategorii ojeté vozy“ jsme se umístili na 2., resp. 3. místě a to z 156 obchodníků, což je pro malé dealerství v Jičíně úžasná vizitka. Ještě nám chybí 1. místo, a to získáme příští rok.
Kritérií hodnocení je hodně. Pravděpodobně se zohledňuje široká nabídka vozů, jejich perfektní příprava a stav, jejich prezentace na webu. Zcela jistě i spokojenost zákazníků, aktivní řešení případných problémů a samozřejmě skvělá práce všech prodejců a našeho přípraváře. Vím, že tato práce nás všechny baví, věnujeme se jí 24/7 a to je 100 % vidět. A já doufám a věřím, že to naši zákazníci vidí a cítí stejně. Při hodnocení se přihlíží i k práci přípraváře – a ten náš je opravdu velmi šikovný.
Když bych to zobecnila, tak asi auta spíše s vyšší výbavou, než tomu bylo dřív. Superby, Kodiaqy, které máme ve větší budově. V té druhé menší jsou prostorově menší vozy, tedy Scaly, Fabie, Kamiqy. Celkově máme v nabídce přes 200 ojetých vozů.
Prodejní rekordy lámeme prakticky každý rok. Vloni jsme pokořili magickou hranici 1 000 prodaných ojetých vozů za rok, konkrétně 1 022. To je velký úspěch. A také jsme už prodali přes 100 ojetých aut za měsíc. Byl to extrém, ale při takovém množství obchodů vám krásně utíká čas. Práce vás baví. Člověk rázem zapomene na nepříjemné zážitky od klienta, pokud jsou, protože na něj připadá dalších deset úžasných zákazníků.
Kromě toho, že věřím v získání 1. místa v soutěži Škoda Plus, bych ráda ještě naše středisko rozšířila o další prodejní plochu. Všichni uděláme maximum pro to, abychom tuto těžkou dobu zvládli. Chci, aby k nám přijížděli zákazníci opakovaně, ale zároveň se s námi seznamovali i noví. Ráda bych využila všechny příležitosti. Štěstí přeje připraveným a my připraveni jsme!
Iva Bohuňovská pracuje jako vedoucí prodeje ojetých vozů AUTOCENTRA Jičín. V oboru se pohybuje 15 let. Jejím nejoblíbenějším vozem je Škoda – Škoda KAROQ. Ve volném čase se věnuje sportu, třem kočkám, přátelům, cestování a ráda pracuje na zahradě.