Zeptejte se,
rádi Vám poradíme.
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Jaroslav Richter, jednatel společnosti AUTOCENTRUM Jičín
J. Richter: Samozřejmě se nás epidemiologická opatření také dotkla, a to citelně. Dle nařízení se zcela uzavřel osobní prodej automobilů. V servisních službách jsme museli udělat všechna potřebná opatření, která se týkala jak hygienických předpisů, tak omezení osobního styku na minimum. Převzali jsme doporučení Škoda AUTO – týkala se například požadavků na styk se zákazníky a rozdělení zaměstnanců do různých skupin. Kdo mohl, dostal home office, atd.
Fól: Na začátku jsme si vůbec nedovedli představit, jak firmu s takovým obratem zastavíme. Naštěstí byly alespoň servisní služby a prodej autodílů a příslušenství uvedeny v seznamu „nezbytných“ služeb a tak jsme nemuseli úplně zavřít. Ale představa, že se Vám úplně zastaví provoz, možnost veškerých příjmů a přes 70 zaměstnanců necháte doma, byla pro nás naprosto šílená. Jsme rádi, že se nám podařilo na všechno včas zareagovat a firma mohla alespoň v nějakém režimu fungovat.
Richter: Samotné nás překvapilo, že se prodej vozů v podstatě moc nezastavil, ba naopak rostl. Přešli jsme na 100% online byznys, který byl v podstatě o dost rychlejší. Lidé, kteří uvažovali o koupi vozu, se najednou dostali do situace, kdy nevěděli, zda vůbec nové vozy budou nebo zda nezdraží. A tak se rozhodovali poměrně rychle. Mnohdy řešili koupi i dříve, než původně plánovali. Bylo tam prostě spoustu neznámých. Signály z možného vývoje ekonomiky a inflace naznačovaly, že je lepší peníze investovat co nejdříve.
Fól: Naší velkou výhodou bylo, že jsme měli skladové zásoby vozů, jak nových, tak zánovních. Jezdili k nám tak lidé z celé republiky, protože nabídka vozů na trhu nebyla velká. Většina dealerů se totiž situace lekla a vozy vůbec nebo málo objednávala do výroby.
Richter: Lidé kolikrát tak radši udělali nějaký kompromis ve výbavě, aby měli jistotu, že požadovaný vůz budou mít v podstatě ihned. Ceny nových vozů průběžně rostly až o 15 %. Samozřejmě se zvyšovaly i ceny ojetých automobilů.
Pavel Fól, jednatel společnosti AUTOCENTRUM Jičín
Fól: To bych ani neřekl, lidé kupovali jak v hotovosti, tak na úvěr. Zájem byl i o větší a dražší modely. Pokud měli zákazníci nějaké peníze naspořené, často je dali na akontaci a pořídili si dražší vůz, než původně plánovali. Zbytek pak dofinancovali úvěrem. Co obecně hodně narůstá, je nákup vozu formou operativního leasingu. Ustupuje se od klasické půjčky.
Richter: Nabízíme produkt Jičínský operák, který si získává oblibu u stále více klientů. Jednoznačnou výhodou je, že si vyberete nový vůz, platíte danou částku a nemusíte vůbec nic řešit. V ceně máte pojištění, servis, zimní pneumatiky, právní asistenci. Jediné, co si musíte ohlídat, je smluvený nájezd kilometrů, což je 10-30 000 km za rok. Vybrat si můžete zhruba ze třicítky vozů zn. Škoda a doba financování je 2-4 roky. Poté si můžete vůz odkoupit, nebo si zase vybrat zcela nový. Pro spoustu lidí je tato varianta nejlepším řešením, kdy mají každé dva tři roky nové auto v podstatě bez starostí.
Richter: Ano, v roce 2020 jsme byli druzí a za rok 2021 jsme nedávno převzali ocenění za krásné třetí místo, a to mezi 154 prodejními místy. A ambice jsou jasné, chceme být první! (smích) Jsou to kategorie vyhlášené Škoda AUTO a my si velmi vážíme toho, že ač v podstatě regionální firma, jsme se dokázali umístit takhle vysoko. Určitě je to i díky skvělé propagaci našich služeb, prezentaci samotných automobilů a celkovým přístupem k našim zákazníkům. Škoda AUTO si nás dokonce vybralo pro natočení promo videa k prezentaci vozů. Spot je určený pro celou Evropu.
Fól: Služby servisu se také samozřejmě změnily. Přijímání vozů se odehrávalo venku a přes tablet. Všechny automobily byly po převzetí od zákazníka a před jeho předáním zpátky ošetřeny ozonem. Zakázek bylo ale méně, což bylo dáno obecně tím, že se svět zpomalil. Lidé jezdili méně, prodlužovaly se tak servisní prohlídky, bouralo se méně…
Jaroslav Richter, jednatel společnosti AUTOCENTRUM Jičín
Fól: S příchodem pandemie jsme řešili, jak alespoň částečně nahradit příjmy a zároveň trochu investovat. Napadlo nás, že když mají lidé omezené možnosti cestování a hotely jsou zavřené, nabídneme jim možnost cestovat zcela svobodně. Koupili jsme tři obytné vozy a jeden přívěs a začali je půjčovat. Nápad se okamžitě chytl. Sezóna od jara do podzimu byla téměř obsazena. Lidé si je půjčovali i v zimě, protože auta mají nezávislé topení. Většina zájemců je z řad našich spokojených klientů.
Richter: Celá pandemická situace ochromila i kulturu, sport a veškeré eventy. Takže jsme ani my do poslední chvíle nevěděli, jakých akcí se budeme moct zúčastnit. V Jičíně je pro nás každopádně TOP akcí Food festival, který nás velmi baví, a rádi jsme jeho generálním partnerem. Na místě děláme zkušební jízdy. Vloni byl největším tahákem ENYAQ, který lidi doslova nadchnul. Podporujeme i místní sportovní kluby, jako je házená nebo A tým jičínského hokeje, který nyní ponese naše jméno. Rádi pomáháme i aktivitám neziskové organizace Apropo pro postižené osoby. Působíme i v širším okolí, jsme partnery golfového turnaje v Grabštejně. Je to vícedenní turnaj konaný 2x ročně a lidé si zde mohou vyzkoušet jak golf, tak naše vozy. Chceme podporovat i místní kulturu, ale vloni byly plánované akce bohužel rušeny.
Fól: S návrhem na tyto spolupráce přišla naše šikovná kolegyně markeťačka. Pány oslovila, slovo dalo slovo a my se pustili do jejich zapojení. S Ondřejem jsme vymysleli reklamní spoty pro podporu Jičínského operáku. Je to neuvěřitelný profík, je milý a byla s ním při natáčení opravdu sranda. Pan Staša si nás zase vybral mezi několika nabídkami na partnerství, čehož si velmi vážíme. S naším autem a svým projektem BEZ ADRESY jezdí vařit lidem domů. S oběma pány vymýšlíme pro letošní rok zase něco nového a možná bude i nová spolupráce. Nechte se překvapit.
Pavel Fól, jednatel společnosti AUTOCENTRUM Jičín
Richter: Asi to vyplynulo spíše ze současné doby. Automobilový průmysl se rychle vyvíjí, jde ruku v ruce s moderními technologiemi a s nimi se mladí lidé bez problému sžijí. V podstatě dnes i servisní technici musí ke své práci používat tablet a auto „napíchnout“ na počítač. Už dávno jim nestačí jen nářadí. Je potřeba se neustále učit.
Fól: Tím, že jsme spustili online prodej, je i potřeba jiná forma komunikace, marketing… Mladí lidé jsou v tomto ohledu podstatně tvárnější, chápavější a rychlejší. To ale samozřejmě neznamená, že bychom byli odmítaví k ostříleným pardálům. Umíme ocenit, když se člověk chce dále rozvíjet a nebrání se novým věcem.
Richter: Chceme pružně reagovat na situaci na trhu a uspokojit poptávku po mladých ojetých vozech. Připravujeme speciální projekt na zdrojování těchto automobilů. Samozřejmě se chceme dále rozvíjet, uvažujeme i o další značce. Roste i prodej elektromobilů, proto chceme reagovat na potřebu nových dobíjecích stanic. Řešíme výstavbu vlastní fotovoltaiky, abychom měli dostatečný zdroj pro nabíjecí stanice. Stávající síť na to v Jičíně bohužel nestačí. Chceme mít dvě velké nabíjecí stanice o výkonu až 150 kW, které umožní nabití vozu za 15 – 20 min. Jsme na trase Praha-Krkonoše a zákazníci by si pro tuto službu zcela jistě rádi do Jičína zajeli.
Fól: S rozvojem souvisí i lidské zdroje. Jsme pyšní na naše zaměstnance, máme téměř nulovou fluktuaci. Náš tým se sžil s myšlenkou, se kterou jsme firmu zakládali, což je skvělé. Snažíme se, aby se zaměstnancům u nás líbilo. Sami si dobře vzpomínáme na to, když jsme byli zaměstnaní a s čím jsme bojovali, takže se to snažíme eliminovat. Určitě budeme zanedlouho potřebovat nové kolegy především do servisu. Zkušené a šikovné mechaniky, kteří se nebojí práce a někdy třeba i technických výzev. Tyto lidi umí firma ocenit. Mým životním mottem je: „Chceme-li v životě uspět, jeden z nejjistějších a nejlepších způsobů je dělat to, co děláme, velmi dobře.“ A přesně tak přistupujeme ve společnosti AUTOCENTRUM Jičín ke všemu, co děláme. A myslím, že se nám daří.