Zeptejte se,
rádi Vám poradíme.
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Zobrazit kompletní nabídku vozů
Nejoblíbenější vyhledávání:
Nejprodávanější modely:
Přehledné porovnání operativního leasingu, jeho výhody a rozdíly proti úvěru či nákupu vozu ,,po staru”. Více informací zde
Rychlé odkazy
Čtení všech informací nemusí být pro každého. Zakládáme si na osobním přístupu a rádi Vám pomůžeme s výběrem. Stačí si vybrat! Kontaktujte naše prodejce
Potřebujete objednat do servisu? Objednejte se online nebo kontaktujte naše servisní poradce, kteří se s Vámi dohodnou na konkrétním termínu.
Otevírací doba servisu Škoda: PO – PÁ 7:00 – 17:00
Otevírací doba servisu VW, SEAT: PO – PÁ 7:00 – 17:00
David Brož
Vedoucí servisu Škoda
+420 739 099 988
broz@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Tomáš Serbus
Servisní poradce
+420 730 158 503
serbus@acjc.cz
servis-skoda@acjc.cz
Radek Fidrich
Vedoucí servisu VW, SEAT
+420 739 093 930
fidrich@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
Lukáš Hujer
Servisní poradce
+420 739 602 557
hujer@acjc.cz
servis-vw@acjc.cz
V roce 2035 se v EU počítá s definitivním ukončením výroby aut se spalovacími motory. Ani do té doby to ale výrobci nebudou mít jednoduché. Evropská komise navrhuje novou emisní normu Euro 7, která by měla vstoupit v platnost v roce 2025.
K tomuto roku také společnost Škoda Auto avizovala, že ukončí výrobu malých vozů, jako jsou Škoda Fabia, Kamiq a Scala. Jejich výroba by se totiž kvůli splnění normy prodražila o stovky tisíc korun a za vyšší cenu by si vozy jen těžko našly kupce.
Navrhovaná norma Euro 7 obsahuje řadu požadavků, kterých budou výrobci vozidel jen těžko dosahovat. Kromě běžných emisí z výfukových plynů se budou brát v úvahu i emise částic z brzd a otěrů pneumatik.
Emise motorů se pak budou měřit v různých režimech provozu. Vůz musí například jet s minimálními emisemi se studeným motorem při nadmořské výšce 1 600 metrů při -7 °C. Další novinkou je, že přímo v autech by měla být nainstalovaná čidla, která umožní emise kdykoliv zkontrolovat.
Podle posledních zpráv se v Evropské komisi jedná o odkladu termínu, kdy nová norma Euro 7 vstoupí v platnost. Zatím to tedy vypadá, že výroba malých aut Škoda v příštích dvou letech nejspíš neskončí. Avšak i kdyby byla norma o několik let odložena, negativně se promítne do cen nově vyráběných malých vozů. Zákazníci se tak minimálně musí připravit na zdražování.
Pokud uvažujete o koupi malého vozu, neměli byste dlouho váhat. Například Škoda Fabia se už přestala vyrábět v karosářské verzi kombi. V AUTOCENTRU Jičín nabízíme poslední skladové kusy Fabia Combi 3. generace.
Škoda Fabia 4. generace v provedení hatchback je zatím k dispozici ve všech výbavových stupních i motorizacích. „Máme skladové vozy, nebo je možné vozy objednat do výroby dle specifikace zákazníka,“ upřesňuje Iveta Brendlová, vedoucí prodeje nových vozů. Totéž platí pro vozy Škoda Scala a Škoda Kamiq.
Výhledově malé vozy zcela zmizí z nabídky a v nejbližší době pravděpodobně dojde k jejich zdražení. Proto dává smysl uvažovat o nákupu malého vozu na spotřebitelský úvěr. Ten u nás můžete čerpat i na ojetý vůz. Například roční vůz Škoda Fabia Combi 3. generace, 1,0 TSI 70 kW, rok výroby 2022 pořídíte na splátky již od 2 737 Kč měsíčně včetně kompletního pojištění.