Časté dotazy

Kdy hradím první splátku a splátky následující?

K datu převzetí vozu hradíte první poměrnou splátku, tj. od data předání do konce měsíce. Další splátky mají splatnost vždy k 1. dni následujícího měsíce. Pokud tedy uzavřete smlouvu ke 30. dni v měsíci, následující splátku musíte uhradit již následující den, respektive za dva dny, Splátkový kalendář dostanete při předání vozidla.

Kdo hradí pokuty za dopravní přestupky?

Za placení pokut je odpovědný / odpovědná vždy nájemce nájemkyně vozu. Volkswagen Financial Services v případě výzvy postupuje informace o nájemci. V případě fyzické osoby nepodnikající či podnikatele sdělujeme informace o řidiči příslušnému úřadu. V případě právnické osoby je pokuta uhrazena ze strany Volkswagen Financial Services a následně přefakturována klientovi.

Kdy si mám objednat nový vůz?

Volkwagen Financial Services vás bude v dostatečném předstihu písemně informovat o blížícím se konci smlouvy a způsobu jejího ukončení. Vhodný čas pro objednání nového vozu konzultujte vždy s našimi prodejci.

Kdy mám jezdit na garanční servis nebo do pneuservisu?

Servis, příp. pneuservis si dojednáte s našimi servisními poradci, případně v jakémkoliv autorizovaném servisu značek koncernu Volkswagen nebo na určených místech společnosti ŠkoFIN s. r. o.,  Volkswagen Financial Services, jejichž seznam naleznete na vwfs.cz/servis.

Mohu si vůz odkoupit po skončení pronájmu?

V případě otázek ohledně odkupu vozidla kontaktujte naše klientské centrum na telefonu + 420 224 992 410.

Vracím s vozem také zimní pneumatiky?

Ano, byla-li součástí pronájmu služba Pneuservis, pak vracíte s vozem i druhou sadu pneumatik.

Může s mým vozem jezdit rodinný příslušník? Mohu ho zapůjčit cizí osobě?

Rodinný příslušník vůz řídit může, v případě třetí osoby o možnost užívání zažádejte u Volkswagen Financial Services, klientské centrum na telefonu + 420 224 992 410.

Sčítají se mi najeté kilometry na dobu pronájmu? Mohu jeden rok najet 10 tisíc a druhý rok 30 tisíc kilometrů, přestože limit je 20 tisíc kilometrů na rok?

Ano, kilometry se sčítají. Rozhodující je kumulovaný stav ujetých kilometrů po skončení doby nájmu. První rok tedy klidně můžete najet větší porci z celkového limitu km, pokud tento limit na konci nájmu dodržíte, resp. nepřekročíte více než o 5 000 km, které jsou v toleranci.

Mohu vrátit vůz před ukončením smlouvy?

Na podmínkách předčasného ukončení smlouvy se vždy předem domluvte s našimi prodejci.

Co se bude dít v případě dopravní nehody? Mám nárok na náhradní vůz?

Vždy kontaktujte Volkswagen Financial Services, který vám poskytne informace k nároku na náhradní vozidlo.

V případě dalších dotazů neváhejte kontaktovat naše prodejce:

Jsme oficiálně certifikovaní více o nás

Naše pobočky

Autosalon ŠKODA a autorizovaný servis ŠKODA

Adresa Hradecká 1101
506 01 Jičín
Prodej
PO – PÁ 7:00 – 17:00
SO 8:00 – 12:00
Servis
PO – PÁ 7:00 – 17:00
SO 8:00 – 12:00
Ukázat podrobnosti

Prodej referenčních, předváděcích a ojetých vozů ŠKODA PLUS

Adresa Hradecká 1105
506 01 Jičín
Prodej
PO – PÁ 8:00 – 17:00
SO 8:00 – 12:00
 
   
   
Ukázat podrobnosti

Vedení společnosti, ekonomické oddělení, marketingové oddělení

Adresa Hradecká 1107
506 01 Jičín
Provozní doba
PO-PÁ 8:00 – 16:00
   
 
   
   
Ukázat podrobnosti